ستارگان فوتبال
.:: Your Adversing Here ::.

محمدي: با برد کره شادي مردم دوبرابر مي‌شود

رئيس اتحاديه فوتبال به رئيس جمهور منتخب تبريک گفت و براي ايشان آرزوي موفقيت کرد و گفت : ان‌شاء‌الله اين شادي مردم با برد تيم ملي برابر کره‌جنوبي دو برابر مي‌شود .


عزيزالله محمدي در گفت و گو با ورزش سه ضمن تبريک به مردم ايران گفت : از حضور بي سابقه مردم که به واقع حماسه اي سياسي آفريدند و نشان دادند که موقعيت شناسند و در حالي که کشورهاي همسايه مثل عراق ، ترکيه و سوريه مشکلاتي برايشان پيش آمده ، مردم ما با يکدلي در اين انتخابات شرکت کردند . مطمئن هستم اگر تعداد صندوق ها بيشتر بود و ساعات بيشتري را به اين امر اختصاص مي دادند ، رأي بيشتري جمع مي شد .

رئيس اتحاديه فوتبال افزود : خوشحالم که پس از 33 سال دوباره کسي رئيس جمهور شده که قبل از انقلاب در ختم آقا مصطفي ، کلمه‌ي امام را براي اولين بار به کار بردند . ايشان از انقلابيون قبل و بعد از انقلاب مي باشند . خوب است که مردم ما پس از 33 سال هنوز به روحانيت و همراهان امام اعتماد دارند و به آنان رأي مي دهند .

محمدي افزود : ضمن تبريک به حجت الاسلام روحاني اميدوارم که ايشان در همه امور موفق باشند و به خصوص ورزش کشور که ورزشکاران نيز با تمام وجود در اين انتخابات شرکت نمودند . اميدوارم با انتخابي که از خود ورزشي ها براي مسئوليت ها انجام شود باعث پيشرفت ورزش کشور شوند .

ايشان در مورد بازي پيش روي تيم ملي ايران مقابل کره جنوبي نيز گفتند : با توجه به مسائلي که سرمربي کره جنوبي مطرح کرده و اين خودش بعد از دو بردي که مقابل قطر و لبنان به دست آورديم انگيزه مضاعفي در ميان بچه ها به وجود آورده که ان شاء‌الله بازيکنانمان با تعصب و يکدلي و غيرت مقابل کره حضور يابند و با موفقيت باعث شادي مضاعف مردم عزيزمان شوند .

وي در پايان در مورد شايعه پيوستنش به هيئت مديره پرسپوليس گفت : صحبتي راجع به اين موضوع با من نشده است .


انجمن title=

مشاهده ادامه مطلب محمدي: با برد کره شادي مردم دوبرابر مي‌شود