ستارگان فوتبال
.:: Your Adversing Here ::.

عكس كاسیاس دردسر ساز شد/عكس

به گزارش نیمروز به نقل از ایسنا، پس از اینكه ایكر كاسیاس دستان خودش را در بیمارستان گچ گرفت و به خانه برمی‌گشت عكسی از او منتشر شد كه كاسیاس را در حالت رانندگی با یك دست نشان می‌داد. هرچند سوژه عكس این بود كه وی به تنهایی به بیمارستان رفته و كسی از مسئولان باشگاه او را همراهی نكرده اما این عكس برای یك نفر دیگر نیز مهم بود كسی كه هیچ ارتباطی با فوتبال نداشت!

رییس امور حمل و نقل ترافیك اسپانیا در واكنش به این عكس گفت: مشخص نیست كاسیاس در سطح شهر در حال رانندگی است یا بزرگراه و نمی‌شود تنها با این عكس كاسیاس را جریمه كرد.

عكس كاسیاس دردسر ساز شد/عكس

این مرجع ادامه داد این عكس به تنهایی نمی‌تواند دلیلی بر جریمه كردن كاسیاس باشد، اما اگر مستندات بیشتری به دست او برسد و مشخص شود كاسیاس در روند ترافیك خلل ایجاد كرده است، وی را جریمه خواهد كرد.

موسسه آموزش رانندگی پلاسنتینا در كاسرس پیش از این از رئیس امور حمل و نقل ترافیك در خواست كرده بود كاسیاس جریمه شود. آنتونیو مكادو در نامه‌ای به رئیس امور محل و نقل و ترافیك گفته بود: مدرسان ما به شاگردان می‌گویند كه رانندگی با یك دست خلاف قانون است. حالا عكس‌هایی از كاسیاس منتشر شده كه با دست گچ گرفته رانندگی می‌كرده است. چه باید كرد؟ كاسیاس نباید به خاطر شهرتش از جریمه معاف شود. او الگویی برای كل جامعه به شمار می‌رود و رفتارش بین مردم به خوبی دیده می‌شود.

كاسیاس با مصدومیت از ناحیه انگشت در بازی با والنسیا بین 8 تا 12 هفته خانه‌نشین شد.

 

 



انجمن title=

مشاهده ادامه مطلب عكس كاسیاس دردسر ساز شد/عكس