ستارگان فوتبال
تاریخچه باشگاه های مشهور و آلبوم تصاویر بازیکن های مشهور

وزارت ورزش و جوانان با ميزباني ايران در جام ملت‌هاي آسيا در سال 2019 موافقت کرد و امضاي اين وزارت نيز در برگه ارسالي به AFC وجود دارد.


پس از تمديد فرصت يک‌ماهه به ايران براي اعلام ميزباني جام ملت‌هاي آسيا در سال 2019، وزارت ورزش و جوانان موافقت خود را با اين موضوع اعلام کرد و امروز امضاي اين وزارت هم در برگه ارسالي به AFC نهايي شد.

به گزارش فارس، تنها سازمان باقي‌مانده که بايد امضاي ميزباني جام ملت‌ها را داشته باشد سازمان امور مالياتي بوده که اين موضوع نيز در حال پيگيري است.

به گفته مهدي محمد نبي، دبير کل فدراسيون فوتبال، شرايط ميزباني ايران در 200 صفحه آماده شده که از کدام شهرها و ورزشگاه‌ها ميزباني را برعهده دارند.



هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر با جدال پرسپوليس و مس کرمان به پايان مي رسد.


از هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر ، دو تيم پرسپوليس و مس کرمان در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر مي روند.
به گزارش ايسنا ، مسي ها فصل را با حاشيه آغاز کردند و پس از ماجراهاي عجيبي که براي تقوي و دستيارش اتفاق افتاد، ترجيح دادند سکان هدايت تيمشان را به ياوري بسپارند و تاکنون به دو تساوي هم دست پيدا کرده اند. آنها هفته قبل در آخرين دقايق توانستند در زمين خودشان از شکست فرار کنند و بازي باخته را برابر استقلال خوزستان به تساوي بکشانند.
مسي ها اميدوارند که با اوج گيري ادينيو در تيمشان، بسياري از مشکلات خط حمله خود را رفع کنند اما در طرف مقابل اين روزها پرسپوليس با کمترين حاشيه به کار خود ادامه مي دهد. هرچند اظهارات گاه و بي گاه رويانيان مي رود تا پرسپوليس را وارد حاشيه کند اما علي دايي بخوبي حواشي را کنترل کرده و از آسيب خوردن تيمش جلوگيري کرده است. هرچند که اعتراض دايي و رويانيان به برنامه نود مي تواند روند آرام فعلي پرسپوليس را در هم شکند.
از سويي ديگر پرسپوليسي ها عملکرد نسبتا خوب و قابل قبولي در دو هفته گذشته ارائه داده اند و آرام آرام چهره يک مدعي را بخود گرفته اند. آنها تيم جواني را تشکيل داده اند و همين مسئله با خوش فکري علي دايي همراه شده تا اين تيم يکي از خوش ترکيب ترين تيم هاي ليگ برتر باشد.
پرسپوليس که هفته گذشته با وجود عملکرد خوب در نيمه دوم برابر ذوب آهن، به تک امتياز قناعت کرد، بدنبال پيروزي است تا با آسودگي به ديدار سايپا برود و از آن طرف به نظر مي رسد مس کرمان بشدت نياز به برد دارد تا از فشار باقي مانده از حوادث پيش از فصل هرچه سريعتر رهايي يابد.
آنطور که پيداست، مس کرمان در وسط خط دفاع خود دچار مشکلاتي است و بدنبال جذب مدافع خارجي براي پوشش اين ضعف است و بطور قطع علي دايي به همين دليل برنامه ريزي دقيقي روي اين نقطه ضعف مس انجام خواهد داد و البته نبايد فراموش کرد که شاگردان محمود ياوري هم بارها اثبات کرده اند که برابر پرسپوليس و استقلال، تبديل به تيمي ديگر خواهند شد.
ديدار پرسپوليس و مس کرمان، روز چهارشنبه ساعت 22:15 در ورزشگاه آزادي و با قضاوت سيد حسين زرگر برگزار خواهد شد.

هفته اول ليگ برتر فوتبال؛

تيم فوتبال پرسپوليس در اولين ديدارش در ليگ برتر برابر تراکتورسازي به پيروزي رسيد.


ديدار دو تيم پرسپوليس و تراکتورسازي از ساعت 22:15 در ورزشگاه آزادي برگزار شد. که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد.
سيد مهدي سيدصالحي در دقيقه 80 در موقعيت تک به تک با يک ضربه فني گل اول پرسپوليس را به ثمر رساند.
رضا حقيقي در دقيقه 20 يک ضربه پنالتي را از دست داد. ضربه او را حامد لک دروازه‌بان تيم تراکتورسازي مهار کرد و توپ برگشتي را هم رضا حقيقي با ضربه سر به تيرک افقي زد و توپ به اوت رفت. اين اولين پنالتي ليگ سيزدهم بود که گل نشد.
در دقيقه 30 ضربه سر محمد نوري را لک با کمک تير دروازه به کرنر فرستاد و دومين فرصت مسلم گلزني پرسپوليس از دست رفت.
محسن قهرماني داور مسابقه به محمد ابراهيمي از تراکتورسازي و رضا حقيقي از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.
مرتضي اسدي کاپيتان تراکتورسازي در دقيقه 49 با دريافت کارت قرمز از ميدان اخراج شد. اسدي اولين اخراجي ليگ برتر سيزدهم است.
در ديگر ديدار امشب که از ساعت 22:00 آغاز شده استقلال خوزستان به مصاف ذوب آهن اصفهان رفته است که بازي با نتيجه دو بر صفر به سود استقلال خوزستان به پايان رسيد.

ترکيب پرسپوليس:
نيلسون، سيد جلال حسيني، حسين ماهيني، محسن بنگر، ميثم حسيني، رضا حقيقي(از دقيقه 73 مهرداد کفشگري)، سيد مهدي سيدصالحي، غلامرضا رضايي( از دقيقه 66 پيام صادقيان)، قاسم دهنوي، محمد نوري و هادي نوروزي( از دقيقه 86 حميد علي عسگر)
سرمربي: علي دايي

ترکيب تراکتوسازي تبريز:
حامد لک،‌ حبيب گرداني، محمد نصرتي، مرتضي اسدي، محمد ايرانپوريان،‌ مهدي کياني، مهدي کريميان، علي کريمي( از دقيقه 82 ميثم بائو)، جواد کاظميان( از دقيقه 53 فرشيد طالبي)، محمد ابراهيمي و سعيد دقيقي( از دقيقه 63 محسن بيع‌خواه)
سرمربي: مجيد جلالي

هفته اول ليگ برتر فوتبال ايران؛

استقلال خوزستان در هفته اول ليگ برتر توانست به پيروزي دو بر صفر برسد.


  استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در هفته اول سيزدهمين دوره ليگ برتر از ساعت 22 به مصاف يکديگر رفتند.

به گزارش فارس، با توجه به اينکه اين مسابقه از هفته اول ليگ برتر بود دو تيم چندان عملکرد خوبي ارائه نکردند و بازي بسيار کم موقعيت بود. تنها در 10 دقيقه پاياني بازي دو تيم موقعيت‌هايي را ايجاد کردند.

در نهايت اين بازي با برتري دو بر صفر استقلال خوزستان به پايان رسيد. گل‌هاي بازي را عادل کلاه‌کج بازيکن سابق پرسپوليس از فاصله 35 متري و ميلاد ميداودي که سابقه بازي در استقلال را دارد به ثمر رساندند.

هواداران نيز از بازي استقبال خوبي به عمل نياوردند و تنها حدود 2 هزار هوادار به ورزشگاه آمدند.

استقلال خوزستان اولين ديدارش را در ليگ برتر انجام داد و در اولين گام خود توانست به يک پيروزي شيرين برسد.

هدايت استقلال خوزستان بر عهده عبدالله ويسي است و هدايت ذوب آهن را لوکا بوناچيچ در اختيار دارد.

دنيا مبهوت صعود 17 پله‌اي ايران

 

فيفا تازه‌ترين رده بندي تيم‌هاي ملي فوتبال جهان را اعلام کرد که در اين رده بندي تيم ملي فوتبال ايران با 15 پله صعود در رده 52 جهان قرار گرفت.


پس از سه پيروزي پياپي تيم ملي فوتبال ايران در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني اين اميدواري به وجود آمد که تيم ملي ايران در رده بندي سال 2013 با صعودي چشم گير روبرو شود.

به گزارش ايسنا ، امروز فيفا تازه‌ترين رده بندي خود را پس از رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني در منطقه آسيا، اعلام کرد و تيم ملي فوتبال ايران با صعودي 15 پله‌اي در رده 52 جهان قرار گرفته است.

اين در حالي است که ژاپن و کره جنوبي تيم‌هاي اول و سوم آسيا به ترتيب پنج و سه پله سقوط داشتند ، ولي استراليا در رده بندي جهاني با هفت پله صعود در جايگاه چهلم دنيا قرار گرفته است.

ايران با پانزده پله صعودي که داشته بيشترين رشد را در ميان کشورهاي آسيايي داشته است.

از نکات جالب فهرست جديد فيفا بازگشت برزيل پس از قهرماني در جام کنفدراسيون‌ها به ميان 10 تيم برتر دنياست. در ميان تيم‌هاي آسيايي ايران با پشت سر گذاشتن ازبکستان بار ديگر رده چهارم را از آن خود کرد.

اين صعود چشمگير در حالي رخ داده است که فوتبال ايران در رده بندي ماه قبل فيفا با 10 پله سقوط روبرو شده بود.

** رده بندي 10 تيم برتر جهان به اين شرح است:
1- اسپانيا 1532 امتياز
2- آلمان 1273 امتياز
3- کلمبيا 1206 امتياز
4- آرژانتين 1204 امتياز
5- هلند 1180 امتياز
6- ايتاليا 1142 امتياز
7- پرتغال 1099 امتياز
8- کرواسي 1098 امتياز
9- برزيل 1095 امتياز
10- بلژيک 1079 امتياز

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستارگان فوتبال و آدرس www.soccerstars.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان بعد از تائيد در سايت ما قرار ميگيرد (زيرا اين سايت فقط با وبلا گها و سايت هاي كه پيج رنك 1 به بالا دار تبادل لينك ميكند)





نويسندگان