ستارگان فوتبال
تاریخچه باشگاه های مشهور و آلبوم تصاویر بازیکن های مشهور
پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:دژاگه,شنبه,جراحي,مي شود, :: 13:51 ::  نويسنده : مازیار

اشکان دژاگه بازيهاي باقي مانده انتخابي جام ملتهاي آسيا را از دست داد. اين در حالي است که مارتين يول سرمربي فولام ابراز اميدواري کرده بود، اين بازيکن ايراني بتواند در بازي روز شنبه براي اين تيم بازي کند.


 

پس از مصدوميت اشکان دژاگه در بازي فولام برابر تيم کويينز پارک رنجرز، محمودرضا فاضلي مديربرنامه هاي اين بازيکن ايراني اعلام کرد که آسيب ديدگي اين بازيکن جدي است اما باشگاه منتظر است تا يک پزشک ديگر نظر نهايي خود را درباره ميزان مصدوميت دژاگه اعلام کند.

به گزارش ايسنا،روز گذشته کميسيون پزشکي باشگاه فولام تشکيل جلسه داد و در پايان اعلام شد که مچ پاي مصدوم دژاگه قطعا به جراحي نياز دارد و در نتيجه اين بازيکن بايد پس از جراحي که شنبه انجام خواهد شد، سه ماه استراحت کند. به اين ترتيب موثرترين بازيکن تيم ملي ايران در بازيهاي اخير، نمي تواند ايران را در ديدارهاي حساس و سرنوشت ساز خرداد همراهي کند.

 

تيم ملي فوتبال ايران در تازه ترين رده بندي برترين تيمهاي ملي فوتبال دنيا در رده 56 ايستاده است. ايران در آسيا هم همچون ماه قبل در جايگاه چهارم ايستاده است.

 

فيفا امروز تازه ترين رده بندي برترين تيمهاي ملي فوتبال جهان را در ماه آپريل اعلام کرد که در اين رتبه بندي، تيم ملي فوتبال ايران با صعود يک پله اي و کسب 538 امتياز در رده 56 قرار گرفته و در رده بندي آسيايي هم در جايگاه چهارم ايستاده است.

به گزارش ايسنا،در ميان تيمهاي آسيايي تيمهاي ژاپن، کره جنوبي و استراليا در رده هاي اول تا سوم قرار دارند و قطر حريف بعدي ايران در رقابتهاي انتخابي جام ملتهاي آسيا در جايگاه 102 جهان و دهم آسيا ايستاده است.

رده بندي 10 تيم برتر دنيا در ماه آپريل:
1- اسپانيا
2- آلمان
3- آرژانتين
4- کرواسي
5- پرتغال
6- کلمبيا
7- انگليس
8- ايتاليا
9- هلند
10- اکوادور

دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا

تيم فوتبال بايرن مونيخ موفق شد با غلبه بر يوونتوس به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.


 

از دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال يوونتوس ايتاليا ملقب به بانوي پير در حالي در ورزشگاه دل‌آلپي از بايرن مونيخ پذيرايي مي‌کرد که در بازي رفت و در ورزشگاه آليانس آرنا با نتيجه 2 بر صفر از باواريايي‌ها شکست خورده بود.
اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود بايرن مونيخ به پايان رسيد.

نيمه اول اين ديدار با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.
در نيمه دوم و در دقيقه 64 ماريو ماندزوکيچ گل اول بازي را وارد دروازه يوونتوس کرد تا تيم ايتاليايي براي صعود به 4 گل نياز داشته باشد. در دقيقه 90 نيز پيزارو گل دوم بايرن را زد تا بايرن 2 بر صفر از ميزبان خود پيش افتد.
بدين ترتيب بايرن مونيخ موفق شد با نتيجه 4 بر صفر در مجموع 2 بازي رفت و برگشت يوونتوس را حذف کرده و به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.

 

دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا

تيم فوتبال بارسلونا به سختي موفق شد به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.


 

 از دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال بارسلونا در حالي در ورزشگاه مملو از تماشاگر نيوکمپ از پاري‌ سن ژرمن پذيرايي مي‌کرد که در بازي رفت و در ورزشگاه پارک دِ پرنس دو تيم به نتيجه تساوي 2 بر 2 رضايت داده بودند.

اين بازي در نهايت با نتيجه يک بر يک مساوي به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در اين بازي بارسلونا چند تغيير نسبت به ترکيب ثابت بازي‌هاي گذشته خود داشت و ليونل مسي بهترين بازيکن خود را به دليل مصدوميت روي نيمکت گذاشته بود.

نيمه اول اين ديدار با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

در اوايل نيمه دوم برخلاف جريان بازي اين پاري سن ژرمن بود که روي ضدحمله در دقيقه 50 توسط پاستوره به گل رسيد.

حساسيت ديدار باعث شد که ليونل مسي بالاخره در دقيقه 62 به جاي فابرگاس وارد زمين شود.

اين تعويض جواب داد و بارسلونا روي حرکت زيباي مسي موفق شد در دقيقه 71 توسط پدرو رودريگز به گل تساوي برسد.

در نهايت بارسلونا موفق شد با نتيجه تساوي 3 بر 3 با پاري سن ژرمن و به دليل گل زده در خانه حريف اين تيم را حذف کرده و به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.
تراکتورسازي در مرحله گروهي ليگ قهرمان آسيا در خانه مقابل الشباب شکست خورد.

 

 تراکتورسازي در چهارمين مسابقه خود در مرحله گرهي ليگ قهرمانان آسيا يک بر صفر مقابل الشباب شکست خورد.

به گزارش فارس، تراکتورسازي در نيمه دوم بازي موقعيت هاي خوبي ايجاد کرد اما نتوانست از برتري خود استفاده کند. الشبابي‌ها بسيار باهوش بازي مي‌کردند و روي ضد حملات برنامه داشتند. در نهايت لوکاس بازيکن آرژانتيني الشباب توانست در دقيقه 84 روي اشتباه محمد نصرتي و روي يک ضد حمله دروازه تراکتورسازي را باز کند.

نماينده ايران در ديدار قبلي خود مقابل الشباب نيز علي‌رغم برتري که داشت شکست خورد.

تراکتورسازي در اين مسابقه با ترکيب مهدي ثابتي،‌ محمد نصرتي،‌ مرتضي اسدي،‌ محمد ايرانپوريان،‌ مهدي کريميان، مسعود ابراهيم‌زاده،‌ مصطفي اکرامي (64 قاسم دهنوي)، فلاويو لوپز، مهدي کياني (91 سيد محسن حسيني)، جواد کاظميان (81 گيلسون)، مهدي سيد صالحي به ميدان رفت.

تراکتورسازي و الشباب از ساعت 20:15 در ورزشگاه يادگار امام به مصاف يکديگر رفتند.

داور ازبکستاني بازي به مرتضي اسدي و مسعود ابراهيم‌زاده از تراکتورسازي کارت زرد نشان داد.

الشباب با اين پيروزي 10 امتيازي شد و توانست به جايگاه خود در صدر جدول استحکام ببخشد. الجيش نيز با کسب 5 امتياز در رده دوم قرار گرفت تا تراکتورسازي در پايان هفته چهارم مرحله گروهي با همان 4 امتياز به رده سوم جدول سقوط کند. الجزيره هم تنها با کسب 2 امتياز در قعر جدول جاي گرفته است.

در ديگر ديدار اين گروه الجزيره امارات و الجيش قطر از ساعت 20:10 به مصاف يکديگر رفتند که اين مسابقه با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.
چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:رئال,مادريد,باخت,و,صعود,کرد, :: 13:8 ::  نويسنده : مازیار

دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا

تيم فوتبال رئال مادريد مقابل ميزبان خود گالاتاسراي شکست خورد اما به لطف نتيجه دور رفت به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کرد.


 

 از دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال گالاتاسراي در ورزشگاه خانگي خود تلکام آرنا استانبول در حالي ميزبان رئال مادريد اسپانيا بود که در بازي رفت در سانتياگو برنابئو با نتيجه سنگين 3 بر صفر شکست خورده بود.

به گزارش فارس،اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر 2 به سود گالاتاسراي به پايان رسيد.

بازي با حملات سنگين رئال روي دروازه گالا آغاز شد و رونالدو موفق شد در دقيقه هشتم دروازه تيم ترکيه‌اي را باز کند تا اميدهاي کمرنگ گالا باز هم کمرنگ‌تر شود.

نيمه دوم را گالاتاسراي طوفاني آغاز کرد و در دقيقه 58 امانوئل ابوئه با شوتي زيبا از بيرون محوطه جريمه دروازه رئال را گشود و بازي را به تساوي کشاند.

دقيقه 71 اسنايدر روي حرکتي زيبا گل دوم را وارد دروازه رئال کرد و يک دقيقه بعد اين دروگبا بود که روي اشتباه واران گل سوم را زد تا اميدها به اردوي گالاتاسراي بازگردد.

رونالدو در دقيقه 91 موفق شد گل دوم رئال را به ثمر برساند تا حماسه‌سازي تيم ترکيه‌اي نيمه تمام بماند.

دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا

تيم فوتبال دورتموند موفق شد با شکست مالاگا به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.


 

 از دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال بورسيا دورتموند آلمان در ورزشگاه خانگي خود در حالي ميزبان مالاگا اسپانيا بود که در بازي رفت دو تيم به تساوي بدون گل رضايت داده بودند.

اين ديدار در نهايت با 3 بر 2 به سود دورتموند به پايان رسيد.

به گزارش فارس، خواکين در دقيقه 25 مالاگا را يک بر صفر پيش انداخت اما در دقيقه 40 لواندوفسکي بازي را به تساوي کشاند.

گل دقيقه 82 اليسو اميدهاي دورتموند را به ياس تبديل کرد تا اين تيم براي صعود يه نيمه نهايي نياز به 2 گل داشته باشد.

در حالي که به نظر مي‌رسيد مالاگا با اين نتيجه صعود خواهد کرد به يکباره به فاصله يک دقيقه دورتموند نتيجه را با 2 گل رويس و سانتانا در دقايق 90 و 91 موفق شد 3 بر 2 پيش افتد.

دورتموند با اين برد موفق شد با نتيجه 3 بر 2 در مجموع 2 بازي رفت و برگشت مالاگا را حذف کرده و به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا برسد.

ليگ قهرمانان آسيا

تيم فوتبال استقلال ايران با شکست خانگي برابر الهلال عربستان صدرنشين گروه مرگ باقي ماند.


 

 تيم فوتبال استقلال ايران از ساعت 21 در ورزشگاه آزادي و در حضور 80 هزار و 300 تماشاگر (طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف تيم الهلال عربستان رفت که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود الهلال عربستان به پايان رسيد.

به گزارش فارس، نواف در دقيقه 35 براي الهلال گلزني کرد. روي اين گل بازيکنان استقلال مقصر بودند. نکونام توپ را به بدن عمر‌ان‌زاده کوبيد و توپ مقابل مهاجم تيم الهلال افتاد و او گلزني کرد.

استقلال در نيمه دوم حملات زيادي بر روي دروازه الهلال انجام داد که نتوانست از اين حملاتش استفاده کند.

با اين پيروزي وضعيت گروه 4 مسابقات که به گروه مرگ مشهور است دشوار و پيچيده شد و هر 4 تيم شانس صعود پيدا کردند.

مالک البشير داور سنگاپوري به امير حسين صادقي و فررزاد حاتمي، سياوش اکبرپور از استقلال و سلطان البيشي و سالم از الهلال کارت زرد نشان داد.

در ديگر ديدار اين گروه تيم العين و الريان با يکديگر بازي کردند که الريان قطر 2 بر يک پيروز شد.

جدول گروه به شرح زير است:
1- استقلال ايران 7 امتياز
2- العين امارات 6 امتياز
3- الهلال عربستان 6 امتياز
4- الريان قطر 4 امتياز

ليگ قهرمانان اروپا

تيم‌هاي فوتبال بارسلونا و يوونتوس در آخرين سري از مسابقات مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با پيروزي بر پاري‌سن‌ژرمن و بايرن مونيخ به دنبال اثبات قدرت خود هستند.


 

فردا شب تکليف 2 تيم ديگر مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا با انجام 2 ديدار باقيمانده مشخص خواهد شد. در ورزشگاه نيوکمپ بارسلوناي اسپانيا با پاري‌سن‌ژرمن فرانسه ديدار مي‌کند.

به گزارش فارس، کاتالان‌ها که هفته گذشته در پارک‌دوپرنس 2 بر 2 با تيم تحت رهبري کارلو آنچلوتي مساوي کردند، اميدوارند در خانه عرصه را بر پاريسي‌هاي ولخرج تنگ کرده تا با کسب پيروزي جزو 4 تيم پاياني جام شوند.

در اين ميان ناراحتي آبي و اناري‌پوشان مصدوميت ستارگاني همچون ليونل مسي و خاوير ماسکرانو است. اين دو مصدوميت هر چقدر باعث ناراحتي و دل‌نگراني کاتالان‌ها شده، اميدهاي تيم آنچلوتي را براي خلق شگفتي افزايش داده است. زيرا اين مربي ايتاليايي و ستارگانش همچون بکام و ايبراهيموويچ به انجام بازي فشرده در دفاع و ضد حملات سريع به قصد فروريختن دروازه ميزبان صاحب‌نام مي‌انديشند تا بلکه در نيوکمپ مجوز صعود بگيرند. خواسته‌اي که با توجه به قدرت‌ بسيار بارسا و حتي عدم حضور بزرگاني مثل مسي و ماسکرانو بعيد به نظر مي‌آيد.

در ديداري ديگر يوونتوس ايتاليا ميزبان بايرن مونيخ آلمان در ورزشگاه آره‌نا تورين است. بانوي پير (لقب يووه) که هفته قبل در ورزشگاه آليانس‌آره‌نا و در بازي رفت 2 بر صفر مغلوب پرافتخارترين تيم ژرمن‌ها شد، خواب و خيال‌هايي براي انتقام‌گيري از تيم تحت امر يوپ هاينکس خواهد داشت. کونته و شاگرداني همچون بوفون و پيرلو دنبال اين فرصت هستند تا بتوانند شکست‌ ناراحت‌کننده و پر از حاشيه يک هفته پيش را جبران کنند. در اين راه البته بزرگترين مشکل آنان روحيه مضاعف حريف آلماني است. چرا که بايرن شنبه شب در هفته بيست و هشتم رقابت‌هاي ليگ آلمان (بوندس‌ليگا) به مقام قهرماني زودهنگام رسيد و اولين افتخار فصل جاري خود را کسب کرد.

امشب در اولين سري مسابقات دور برگشت، گالاتاسراي ترکيه که در بازي رفت 3 بر صفر مغلوب رئال‌مادريد شد، از کهکشاني‌هاي اسپانيايي استقبال مي‌کند و بورسيادورتموند پس از تساوي بدون گل بازي رفت، در انتظار برد مقابل مالاگا در زمين خانگي است.
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:داربي,شهر,رم,برنده‌اي,نداشت, :: 13:12 ::  نويسنده : مازیار
جدال دو تيم همشهري رم و لاتزيو در داربي شهر رم برنده‌اي نداشت و بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

 

در حساس‌ترين بازي هفته‌ سي و يکم رقابت‌هاي سري A دو تيم رم و لاتزيو در داربي شهر رم به تساوي يک بر يک رضايت دادند و امتيازات را تقسيم کردند.

در اين ديدار که در ورزشگاه المپيکو و در حضور 50 هزار تماشاگر برگزار شد، اين بازيکنان لاتزيو بودند که بازي را بهتر آغاز کردند و در دقيقه شانزده توسط اندرسون هرناندز برزيلي به گل رسيدند تا دو تيم با همين تک گل به رختکن بروند.

با شروع نيمه دوم بازيکنان لاتزيو صاحب يک ضربه پنالتي شدند، اما هرناندز نتوانست آن را تبديل به گل کند و اختلاف را به دو گل برساند. هشت دقيقه بعد داور اين بار به نفع بازيکنان رم اعلام ضربه پنالتي کرد. فرانچسکو توتي، کاپيتان محبوب رمي‌ها پشت اين ضربه پنالتي قرار گرفت و توانست آن را تبديل به گل کند و بازي را به تساوي بکشاند.

در دقيقه 69 جوزپه بياوا، مدافع ايتاليايي لاتزيو کارت زرد دوم خود را دريافت کرد و از بازي اخراج شد. با 10 نفره شدن فيروزه‌اي پوشان دامنه حملات جالوروسي بيشتر شد، اما بازيکنان اين تيم نتوانستند از برتري نفري خود استفاده کنند تا دو تيم امتيازات را تقسيم کنند.

لاتزيو با اين تساوي 51 امتيازي شد و در همان رده پنجم جدول رده‌بندي قرار گرفت تا شانس اين تيم براي کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا براي فصل بعد بسيار کم رنگ شود. اما رم با 48 امتياز در رده هفتم جاي گرفت.

در جدول رده‌بندي يوونتوس با 71 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي ناپولي و ميلان به ترتيب با 62 و 58 امتياز در رده‌هاي بعدي جاي دارند.

هفته‌ سي و دوم اين رقابت‌ها شنبه با انجام دو ديدار آغاز خواهد شد که در آن پسکارا در ورزشگاه خانگي خود از سيه‌نا پذيرايي مي‌کند و آتلانتا هم به مصاف فيورنتينا مي‌رود.

در حساس‌ترين بازي اين هفته‌ يکشنبه ميلان در سن سيرو از ناپولي، تيم دوم جدول رده‌بندي پذيرايي مي‌کند.
منچسترسيتي در داربي شهر منچستر موفق شد با نتيجه دو بر يک برابر شياطين سرخ به پيروزي برسد.

 

در حساس‌ترين بازي هفته‌ سي و يکم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس، منچسترسيتي در داربي شهر منچستر موفق شد با نتيجه‌ دو بر يک از سد شياطين سرخ بگذرد تا اختلاف امتيازي خود را با شاگردان فرگوسن هفت هفته‌ قبل از پايان اين رقابت‌ها به 12 امتياز کاهش دهد.

در اين ديدار که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد، دو تيم از همان ابتدا نشان دادند که براي پيروزي به ميدان آمده اند با اين حال نتوانستند بازي زيبا و چشم نوازي را ارائه دهند. عملکرد خوب مدافعان دو تيم باعث شد تا مهاجمان و خط هافبک نتوانند صحنه خطرناکي را بر روي دروازه‌ها ايجاد کنند. شايد بتوان گفت تنها فرصت جدي اين ديدار قرار گرفتن رافائل، مدافع کناري منچستر يونايتد در موقعيت گلزني در دقايق پاياني بود که او هم نتوانست از موقعيت خود استفاده کند تا دو تيم با همين نتيجه‌ به رختکن بروند.

با شروع نيمه دوم با وجود اين که دو تيم در خط هافبک و خط حمله احساس ضعف مي‌کردند، بازيکن جديدي را به ميدان نفرستادند. منچستر سيتي عطش بيشتري براي گشودن دروازه‌ منچستر يونايتد داشت. اين تيم سرانجام موفق شد در دقيقه 51 گل نخست خود را توسط جيمز ميلنر روي اشتباه رايان گيگز، مهاجم کار کشته شياطين سرخ به ثمر رساند تا اولدترافورد غرق در سکوت شود.

اين گل باعث شد تا شاگردان فرگوسن سراپا حمله شوند. آنها دوست نداشتند همچون فصل گذشته برابر هواداران خود طعم شکست را آن هم برابر رقيب سنتي‌شان بچشند. انتظار شياطين سرخ براي زدن گل تساوي به طول نيانجاميد. تنها هشت دقيقه بعد ويسنته کمپاني کاپيتان منچستر سيتي به اشتباه دروازه‌ خودي را روي ارسال فان پرسي و ضربه سر فيل جونز باز کرد تا بازي به تساوي کشيده شود.

مانچيني در دقيقه 71 دست به تغييري طلايي زد و سرخيو آگرو، مهاجم آرژانتيني خود را به جاي سمير نصري به بازي فرستاد. اين مهاجم آرژانتيني تنها هفت دقيقه بعد از ورود خود به بازي موفق شد با حرکاتي انفرادي و زيبا گل سه امتيازي و حساس تيمش را به ثمر رساند تا شاگردان مانچيني بار ديگر در اولدترافورد طعم شيرين پيروزي را بچشند.

منچستر يونايتد پس از دريافت اين گل به بازي هجومي و احساسي روي آورد، اما حملات اين تيم با عملکرد خوب مدافعان سيتي خنثي شد و اين تيم نتوانست گل تساوي را به ثمر رساند.

در جدول رده‌بندي منچستر يونايتد با 77 امتياز همچنان يکه تاز است. منچسترسيتي با 65 امتياز و چلسي با 58 امتياز به ترتيب رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند.

 

تيم فوتبال سپاهان ايران چهارشنبه شب ميهمان تيم الاهلي عربستان در ليگ قهرمانان آسيا است.

 

 تيم فوتبال سپاهان در دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا چهارشنبه شب در عربستان به مصاف تيم الاهلي مي‌رود. تيمي که در دور رفت با سه برد و کسب صد درصد امتيازها صدرنشين شد.

به گزارش فارس، زردپوشان اصفهاني 13 فروردين با شکست تلخ و خانگي 4 بر 2 مقابل الاهلي به رده سوم گروه سقوط کردند و البته در آن زمان بازيکنان، مربيان و حتي تماشاگران سپاهان سازمان ليگ را مقصر اين باخت قلمداد کردند و مدعي بودند که مجبور شدند قبل از بازي با الاهلي ديداري سنگين و دشوار با استقلال در جام حذفي را پشت سر بگذارند.

چهارشنبه شب اما بهانه‌اي براي زردپوشان اصفهاني وجود ندارد. آنها قبل از رفتن به عربستان در ليگ برتر ايران صدرنشين شدند و به اندازه کافي هم استراحت کرده‌اند. سپاهان اگر مي‌خواهد ناکام بزرگ ليگ قهرمانان نباشد بايد در اين بازي سخت و خارج از خانه پيروز شود زيرا در صورت شکست مقابل الاهلي تقريبا شانسي براي صعودش باقي نمي‌ماند و مساوي در عربستان هم کار اين تيم را به اما و اگر مي‌کشاند. بنابراين زردپوشان سپاهان ايران چهارشنبه شب بايد از ماموريت سخت و بزرگ خود سربلند بيرون بيايند و بتوانند در عربستان انتقام شکست خانگي را از الاهلي بگيرند.

در گروه سوم ليگ قهرمانان آسيا تيم الاهلي عربستان با 9 امتياز صدرنشين است، الغرافه قطر با 6 امتياز در رده دوم، سپاهان سه امتيازي سوم است و تيم النصر دوبي هم بدون امتياز در رده آخر جدول قرار دارد.

هفته بيست‌وپنجم ليگ دسته اول فوتبال - گروه ب

با انجام ديدارهاي امروز هفته بيست‌وپنجم ليگ دسته اول فوتبال تيم‌هاي استقلال خوزستان و شهرداري تبريز شانس‌هاي رسيدن به قهرماني محسوب مي‌شوند.


 

در ادامه هفته بيست ‌و پنجم ليگ دسته اول عصر امروز و از گروه دوم 7 ديدار در شهرهاي مختلف برگزار شد و در مهم‌ترين ديدار تيم صدرنشين استقلال خوزستان به مصاف سايپاي شمال رفت. استقلالي‌ها در اين ديدار به دنبال کسب 3 امتياز بودند تا صعود خود را به ليگ برتر نزديک‌تر کنند و با توجه به اينکه نتيجه ديدار شهرداري تبريز و برق شيراز مشخص نشده، تبريزي‌ها هم اميدوار به صعود به ليگ برتر بودند.

از طرفي هم در خصوص ديدار استقلال و سايپا شايعاتي به وجود آمده بود که با توجه به مشکلات مالي تيم سايپا بازيکنان اين تيم قصد دارند نتيجه را به استقلالي‌ها واگذار کنند، اما نادر دست‌نشان سرمربي سايپا پيش از اين ديدار خط بطلاني بر تمام اين مسائلي کشيده و تمام موارد را تکذيب کرده بود.

اما اين بازي با نتيجه تساوي يک بر يک خاتمه يافت تا تمام شايعات برطرف شود. استقلال خوزستان با اين تساوي 46 امتيازي شد و حالا سايه سنگين شهرداري تبريز را بالاي سر خود مي‌بيند که با برد 3 بر صفر امروز مقابل يادآوران شلمچه هم‌اکنون با 43 امتياز و يک بازي کمتر در رده دوم قرار دارد و در صورت راي 3 بر صفر به سود آنها در مورد بازي با برق شيراز اين تيم با تفاضل گل بهتر جاي استقلال را در صدر خواهد گرفت.

در اين گروه وضعيت برق شيراز در هاله‌اي از ابهام قرار دارد. شيرازي‌ها در هفته بيست‌سوم به علت مسائل و مشکلات مالي حاضر به سفر به تبريز نشدند. پس از اين امر فدراسيون به علت عدم حضور برق در دو ديدار در جريان فصل اين تيم را از گردونه مسابقات حذف کرد اما پس از اينکه مسئولان شيرازي مستندات خود را براي فدراسيون ارسال کردند نظر آنها نسبت به اين موضوع بازگشت و راي 3 بر صفر ديدار مقابل شهرداري بازگردانده شد. اين موضوع باعث شد تا سايپاي شمال در هفته بيست و چهارم حاضر با رويارويي با اين تيم نشود.

اما امروز فولاد يزد به مصاف اين تيم رفت که اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود فولاد يزد خاتمه يافت.

در ديگر ديدار مهم نيز دو تيم پاس و راهيان کرمانشاه که از شانس‌هاي صعود به پلي‌آف محسوب مي‌شدند به مصاف هم رفتند که اين مسابقه با نتيجه 2 بر يک به سود پاس خاتمه يافت تا راهيان کرمانشاه هم عملا شانس صعود به پلي‌آف را از دست بدهد.

در ديگر ديدار مهم نيز شهرداري ياسوج ميهمان مس رفسنجان بود که اين ديدار هم با نتيجه تساوي بدون گل خاتمه يابد تا شانس‌ها اين تيم براي رسيدن به پلي‌آف کمتر شود.

در ديگر ديدارها نيز نتايج زير به دست امد:

حفاري اهواز يک ايران جوان بوشهر يک

نيروي زميني 2 شهرداري بندرعباس يک
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:کار,آسان,رئال,در,جهنم,استانبول, :: 14:52 ::  نويسنده : مازیار

مالاگا به دنبال ادامه شگفتي‌سازي

دور برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با دو ديدار در حالي در شهرهاي استانبول و دورتموند آغاز مي‌شود که تکليف تيم اسپانيايي روشن شده، اما مالاگا کار سختي در خانه دورتموند پيش رو خواهد داشت.


 

در استانبول گالاتاسراي در حالي به مصاف رئال مادريد مي‌رود که براي صعود از اين مرحله به يک معجزه نياز دارد.

به گزارش ايسنا ، شاگردان فاتح تريم در بازي رفت با سه گل برابر رئال مادريد شکست خوردند، اتفاق بد ديگر براي گالاتاسراي دو اخطاره شدن بوراک ايلماز، بهترين گلزن اين فصل‌شان در بازي برابر رئال مادريد بود که باعث شد اين مهاجم ترک بازي برگشت دو تيم را در جهنم استانبول از دست بدهد. ايلماز در کنار مسي و رونالدو با هشت گل عنوان بهترين گلزن اين رقابت‌ها را در اختيار دارد، البته با توجه به نتيجه‌اي که در ديدار رفت رقم خورده اين بازيکن احتمالا فرصتي براي ادامه درخشش خود پيدا نخواهد کرد و يکي از دو غول فوتبال جهان اين عنوان را تصاحب خواهند کرد.

در بازي رفت شاگردان ژوزه مورينيو با سه گل کريستيانو رونالدو، کريم بنزما و گونسالو هيگواين، موفق شد به پيروزي ارزشمندي دست پيدا کنند.

شاگردان فاتح تريم قصد دارند تا براي اولين بار در 24 سال گذشته به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کنند در حالي که رئال مادريد قهرمان 9 دوره اين رقابت‌ها قصد دارد تا بيست و چهارمين حضور خود در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

دو تيم 12 سال قبل نيز با هم بازي کردند که رئالي‌ها با پيروزي در مجموع دو ديدار (سه بر صفر) توانستند راهي مرحله بعد شوند. در آن ديدار رائول دو بار و ايوان الگرا براي رئال مادريد گل زدند. کاسياس سنگربان رئالي‌ها در کنار آيتور کارانکا (دستيار مورينيو) بازيکنان آن زمان رئال مادريد بودند.

بازي دو تيم در هفته‌ گذشته هم حاشيه‌هاي کمي نداشت. تيم ترکيه اي معتقد است دو پنالتي واضح براي اين تيم گرفته نشده است. آنها معتقدند سرخيو راموس بر روي بوراک ايلماز خطا کرده است و يک خطاي پنالتي براي آنها گرفته نشده است، در حالي که داور چنين عقيده‌اي نداشت و نه تنها پنالتي نگرفت بلکه ايلماز را نيز با کارت زرد جريمه کرد تا ستاره تيم ترکيه‌اي بازي برگشت را از دست بدهد. در سوي مقابل هم رئالي‌ها در بازي رفت دو بازيکن خود را (خواسته يا ناخواسته!) دو اخطاره ديدند. سرخيو راموس و ژابي آلونسو دو بازيکن رئال مادريد بازي برگشت رئال مادريد برابر گالاتاسراي را از دست دادند. روزنامه کاتالاني اسپورت کاتالونيا اولين رسانه‌اي بود که نسبت به اين مساله واکنش نشان داد و با توجه به تکرار اتفاقي مشابه در سال هاي گذشته از سوي مورينيو خواستار اعمال يک جلسه محروميت اضافي براي اين دو بازيکن شد چرا که معتقد بود اين دو بازيکن عمدا کارت دريافت کرده‌اند.

گالاتاسراي در ليگ قهرمانان اروپا در خانه عملکرد خوبي نداشته است. هرچند هواداران اين تيم بسيار پرشور هستند اما آن‌ها فقط يک بار در خانه پيروز شده‌اند.

گالاتاسراي در خانه برابر تيم‌هاي اسپانيايي 12 بار بازي کرده است که 5 برد و 2 تساوي و 5 باخت داشته است از طرفي ژوزه مورينيو مربي است که تيم‌هايش در تمام بازي‌هاي خود در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا پيروز شدند.

بايد ديد گالاتاسراي بدون بهترين گلزنش مي‌تواند رئال مادريد را با 4 گل شکست دهد. آخرين باري که رئال مادريد بيش از 3 گل در ليگ قهرمانان خورد فصل 9 – 2008 بود که با نتيجه (صفر – 4) مغلوب ليورپول شد.

در ترکيب رئال مادريد بعيد است کاسياس به ميدان برود هرچند به احتمال زياد پس از چند بازي غيبت کاپيتان رئال مادريد مي‌تواند به نيمکت بازگردد و حداقل جاي آدان را بگيرد! در خط دفاع نيز به احتمال زياد پپه به جاي راموس محروم و لوکا مودريچ به جاي آلونسو محروم بازي خواهند کرد.
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:مايلي,‎کهن,به,گهر,برگشت, :: 13:18 ::  نويسنده : مازیار
محمد مايلي‎کهن دوباره به تمرين‎هاي گهربازگشت.

 

 سرمربي گهر پس از اينکه به‎خاطر مشکلات مالي از ادامه همکاري با اين تيم استعفا داده بود لحظاتي پيش از بازگشت دوباره‎اش به اين تيم خبرداد.

به گزارش ايسنا، وي گفت: به خاطر ارادت و مهرباني مردم خوب دورود و قول آقاي هدايتي مبني بر رفع مشکلات مالي مقابل استقلال روي نيمکت خواهم نشست.
سرمربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس با ارسال لايحه‌اي به فيفا از اين باشگاه رسما شکايت کرد.

 

به گزارش فارس،مانوئل ژوزه سرمربي پرتغالي سابق پرسپوليس به دليل نتايج ضعيف در اين تيم موفق نبود تا مسئولان باشگاه تصميم به سپردن تيم به يحيي گل محمدي بگيرند و از ژوزه خواستند تا به صورت ديگري با اين باشگاه همکاري کند. اين موضوع اختلافاتي را بين ژوزه و مديران پرسپوليس ايجاد کرد.

ژوزه به دليل همين اختلافات بدون اطلاع ايران را به مقصد کشورش ترک کرد. پس از رفتن بدون اطلاع ژوزه باشگاه پرسپوليس از اين مربي به صورت رسمي به فيفا به دليل ترک ايران و پايبند نبودن به بندهاي قراردادش شکايت کرد اما اين موضوع واکنشي از سوي اين مربي نداشت اما سرانجام او نيز دست به کار شد و با گرفتن وکيل و ارسال لايحه‌اي به فيفا رسما از باشگاه پرسپوليس به دليل عدم پرداخت مطالباتش شکايت کرد.

پيروزي آرسنال در خانه وست بروم‌ويچ

هفته‌ سي و دوم ليگ برتر انگليس با پيروزي آرسنال آغاز شد.


 

شنبه با برگزاري چهار مسابقه هفته‌ سي و دوم ليگ برتر انگليس آغاز شد. آرسنال ، آستون ويلا و ساوتهمپتون سه برنده عصر شنبه ليگ برتر بودند.

به گزارش ايسنا،توپچي‌هاي لندن در بازي در خانه وست بروم‌ويچ با گل‌هاي توماس روسيچکي دو بر يک از زمين برنده بيرون رفت.

آستون ويلا در خانه استوک سيتي سه بر يک پيروز شد. ساوتهمپتون هم ميزبانش را دو بر صفر از پيش‌رو برداشت. تساوي دو بر دوي نورويچ – سوانسي باعث شد تا دو تيم امتياز بازي را ميان خود قسمت کنند.

اين هفته‌ از رقابت‌ها امروز (يکشنبه) با پنج ديدار زير دنبال مي‌شود:
ليورپول – وست‌هام
تاتنهام – اورتون
چلسي – ساندرلند
نيوکاسل – فولام
کوئينز پارک رنجرز – ويگان

منچستر يونايتد و منچسترسيتي آخرين و مهم‌ترين ديدار هفته‌ را دوشنبه در ورزشگاه اولدترافورد برگزار مي‌کنند.

در جدول اين رقابت‌ها منچستر يونايتد با 77 امتياز پيشتاز است. منچسترسيتي با 62 امتياز در مکان دوم جاي دارد، تاتنهام و آرسنال هم با 57 و 56 امتياز از 31 بازي سوم و چهارم هستند.

 

هفته سي و يکم سري آ ايتاليا

تيم فوتبال يوونتوس در ديداري خانگي مقابل پسکارا به برتري رسيد.


 

 در اولين بازي از هفته سي و يکم سري آ ايتاليا تيم فوتبال يوونتوس ميزبان پسکارا بود و موفق شد اين تيم را با نتيجه 2 بر يک شکست دهد.

ووچينيچ 72 (پنالتي) و 78 براي يووه گلزني کرد و تک گل پکارا نيز توسط کاسيونه در دقيقه 83 به ثمر رسيد.

پسکارا در اين بازي به دليل دريافت کارت قرمز از داور توسط ريزو از دقيقه 72 10 نفره به بازي ادامه داد.

به گزارش فارس، يوونتوس با اين پيروزي 71 امتيازي شد و جايگاه خود در صدر جدول رده بندي سري آ ايتاليا را تثبيت کرد.

 

هفته سي‌ام لاليگا اسپانيا

تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري خانگي به پيروزي رسيد.


 

 در ادامه رقابت‌هاي هفته سي‌ام لاليگا اسپانيا تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميزبان لوانته بود که اين بازي در پايان با نتيجه 5 بر يک به سود خاتمه يافت.

به گزارش فارس، گل اول اين بازي توسط ميشل در دقيقه 31 براي لوانته به ثمر رسيد اما در ادامه رئال مادريد در دقيقه 36 توسط هيگواين و 39 کاکا از روي نقطه پنالتي نتيجه را 2 بر يک به سود خود کرد.

در نيمه دوم و در دقيقه 84 کريستيانو رونالدو روي پاس هيگواين گل سوم رئال را به ثمر رساند. در ادامه اوزيل در دقايق 87 و 90 موفق شد نتيجه را 5 بر يک به سود رئال کند.

رئال مادريد با اين برد 65 امتيازي شد و جايگاه دومي خود را در جدول رده بندي لاليگا تثبيت کرد.

لوانته هم با 40 امتياز در رده دهم باقي ماند.

در ادامه اين رقابت‌ها از ساعت 22:30 لاکرونيا به مصاف ساراگوسا مي‌رود و از ساعت 00:30 هم بارسلونا ميزبان مايورکا است.
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:روزنامه,خبر,ورزشی,18,فروردين,1392, :: 14:28 ::  نويسنده : مازیار

هفته سي و يکم لوشامپيونه فرانسه

تيم فوتبال پاري سن ژرمن با غلبه بر رن جايگاه خود در صدر جدول رده‌بندي لوشامپيونه را تثبيت کرد.


 

 در يک بازي از هفته سي و يکم لوشامپيونه فرانسه تيم فوتبال رن ميزبان پاري سن ژرمن بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود پاريسي‌ها به پايان رسيد.

به گزارش فارس، گل اول اين ديدار توسط منز در دقيقه 56 براي پاري سن ژرمن به ثمر رسيد. گل دوم را نيز ايبراهيموويچ در دقيقه 90 به ثمر رساند.

پاري سن ژرمن با اين پيروزي با 64 امتياز جايگاه خود در صدر جدول رده بندي لوشامپيونه فرانسه را مستحکم‌تر کرد.

رن نيز با 42 امتياز دهم ماند.

نيمه نهايي جام حذفي فوتبال

تيم فوتبال پرسپوليس با پيروزي برابر داماش گيلان فيناليست شد تا حريف سپاهان شود.


 

ديدار دو تيم پرسپوليس و داماش گيلان در نيمه‌نهايي جام حذفي از ساعت 17 در ورزشگاه عضدي رشت و در حضور بيش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد. بازي در طول 90 دقيقه وقت قانوني و دو وقت اضافه با نتيجه مساوي يک بر يک به پايان رسيد تا بازي به ضربات پنالتي کشيده شود. پرسپوليس در مجموع پنالتي 6 بر 4 به برتري رسيد و فيناليست شد.

دو تيم در دو وقت اضافه بازي براي گلزني تلاش کردند اما از فرصت‌هاي گلزني خود استفاده نکردند.

به نقل از فارس، امين متوسل‌زاده در دقيقه 71 با يک ضربه سر از داخل محوطه جريمه براي داماش گلزني کرد. محمد نوري در دقيقه 83 با حرکتي پا توپ وارد محوطه جريمه داماش شد و با يک ضربه فني گل پرسپوليس را به ثمر رساند.

پنالتي‌هاي پرسپوليس : هادي نوروزي، حسين ماهيني،سيد جلال حسيني، علي کريمي، کريم انصاري‌فرد

پنالتي‌هاي داماش گيلان: ابوذر رحيمي( پنالتي‌اش به تير دروازه خورد و گل نشد.)، محمد آبشک، افشين چاووشي، حسين ابراهيمي

سعيد مظفري‌زاده داور مسابقه به محمد آبشک، محمد مختاري از داماش و سيد جلال حسيني از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

هفته سي‌ويکم ليگ برتر

سپاهان در هفته سي‌ويکم ليگ برتر مقابل نفت تهران به پيروزي رسيد.


 

در هفته سي و يکم ليگ برتر فوتبال ايران از ساعت 17:30 سپاهان و نفت تهران به مصاف يکديگر رفتند.

هر 2 تيم بازي بسيار خوبي انجام دادند و حملات زيادي روي دروازه يکديگر تدارک ديدند.

سپاهان با وجود اينکه از دقيقه 42 به بعد با اخراج اروين بولکو 10 نفره بازي مي‌کرد اما با اين وجود توانست مقابل حريف خود 3 بر يک به پيروزي برسد و به صورت موقت صدرنشين شود.

به گزارش فارس، سپاهان توسط بولکو 12 و محمدرضا خلعتبري 45 و اميد ابراهيمي 89 از روي نقطه پنالتي به گل رسيد. تک گل نفت تهران امين منوچهري در دقيقه 53 وارد دروازه سپاهان کرد.

در صورت پيروزي استقلال در ديدار روز 23 فروردين مقابل گهر دورود سپاهان جايگاه خود در صدر جدول را از دست مي‌دهد.

نفت تهران در دقيقه 38 يک ضربه پنالتي را توسط وريا غفوري از دست داد. در دقيقه 87 بهمن کامل بازيکن نفت تهران نيز از زمين اخراج شد.

هواداران سپاهان در جريان مسابقه با توجه به برتري تيم‌شان سرود قهرماني سر دادند.

هفته سي و يکم ليگ برتر فوتبال

تيم فوتبال سايپا در ديدار خانگي برابر فجرسپاسي پيروز شد و به رده نهم صعود کرد.


 

در ادامه هفته سي و يکم ليگ برتر تيم سايپا از ساعت 16:30 در ورزشگاه انقلاب کرج و در حضور حدود 200 تماشاگر به مصاف تيم فجرسپاسي رفت که در نهايت اين بازي با نتيجه 3 بر صفر به سود تيم سايپا به پايان رسيد.

به گزارش فارس،سعيد دقيقي دقيقه 44 و ابراهيم صادقي در دقيقه 75 و کاوه رضايي دقيقه 89 براي سايپا گل زدند.

با اين برد سايپا 42 امتيازي شد و به رده نهم صعود کرد و فجرسپاسي 37 امتيازي در رده دوازهم باقي ماند.

صدرنشيني استقلال درپايان دور رفت مرحله گروهي

هفته سوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با برتري و صدرنشيني استقلال همراه شد.


 

مرحله گروهي رقابت‌هاي فوتبال ليگ قهرمانان‌ آسيا با برگزاري 16 ديدار از 8 گروه از هفته سوم اين رقابت‌ها پيگيري شد.

به گزارش فارس،در روز اول هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا دو شکست تلخ، حاصل کار سپاهان و تراکتورسازي مقابل حريفان عربستاني بود.

در روز دوم هفته سوم اين رقابت‌ها هم شب گذشته استقلال در عربستان دست به کار بزرگي زد و مقابل حريف سنتي خود در آسيا يعني الهلال عربستان، بازي باخته را با يک پيروزي شيرين عوض کرد تا در پايان دور رفت رقابت‌ها، آبي‌پوشان ايران يک بار ديگر به صدر جدول گروه سوم صعود کنند.

در زير نگاهي مي‌اندازيم به نتايج رقم خورده در هفته سوم رقابت‌ها:

**غرب آسيا

*گروه اول:
الشباب عربستان يک - تراکتورسازي ايران صفر
گل: الشمراني (30)
الجيش قطر 3 - الجزيره امارات يک

*جدول رده‌بندي گروه اول:
1-الشباب 7 امتياز
2-تراکتورسازي 4 امتياز؛ تفاضل 1+
3-الجيش 4 امتياز؛ تفاضل صفر
4-الجزيره يک امتياز

*گروه دوم:
لخويا قطر 3 – پاختاکور ازبکستان يک
الشباب امارات يک - الاتفاق عربستان صفر

*جدول رده‌بندي گروه دوم:
1-لخويا 7 امتياز
2-پاختاکور 6 امتياز
3-الشباب 3امتياز
4-الاتفاق يک امتياز

*گروه سوم:
سپاهان ايران 2 - الاهلي عربستان 4
گل‌ها: سوکاي (3) و طالبي (87) براي سپاهان - سيموئز (23 و 65)، سزار (39) و عمادالحسيني (46) براي الاهلي
النصر امارات 2 - الغرافه قطر 4

*جدول رده‌بندي گروه سوم:
1-الاهلي 9 امتياز
2-الغرافه 6 امتياز
3-سپاهان 3 امتياز
4-النصر بدون امتياز 

گروه چهارم:
العين امارات 2 - الريان قطر يک
الهلال عربستان يک - استقلال ايران 2
گل‌ها: پژمان منتظري (80) و آرش برهاني (86) براي استقلال و سالم الدوساري (67) براي الهلال

*جدول رده‌بندي گروه چهارم:
1-استقلال 7 امتياز
2-العين 6 امتياز
3-الهلال 3 امتياز
4-الريان يک امتياز

**شرق آسيا

*گروه پنجم:
سئول کره‌جنوبي 2 - وگالتا سنداي ژاپن يک
جيانگ‌سو چين 2 - بوريرام تايلند صفر

*جدول رده‌بندي گروه پنجم:
1-سئول 7 امتياز
2-جيانگ‌سو 4 امتياز
3-وگالتا سنداي 2 امتياز
4-بوريرام يونايتد 2 امتياز

*گروه ششم:
اوراواردز ژاپن يک - چونبوک موتورز کره‌جنوبي 3
گوانگژو چين 4 - موانگ‌سانگ يونايتد تايلند صفر

*جدول رده‌بندي گروه ششم:
1-گوانگژو 7 امتياز
2-چونبوک موتورز 5 امتياز
3-اوراواردز 3 امتياز
4-موانگ‌سانگ يونايتد يک امتياز

*گروه هفتم:
هيروشيما ژاپن صفر - پوهانگ استيلرز يک
بنيادکار ازبکستان صفر - بيجينگ گوان چين صفر

*جدول رده‌بندي گروه هفتم:
1-بنيادکار 5 امتياز
2-پوهانگ 5 امتياز
3-بيجينگ گوان 5 امتياز
4-هيروشيما بدون امتياز

*گروه هشتم:
سنترال کوئست استراليا 2 - گيژو رينه چين يک
سوان سامسونگ کره‌جنوبي 2 - کاشيوا ريسول ژاپن 6

*جدول رده‌بندي گروه هشتم:
1-کاشيوا ريسول 9 امتياز
2-سنترال کوئست 4 امتياز
3-سوان سامسونگ 2 امتياز
4-گيژو رينه يک امتياز

هفته چهارم اين رقابت‌ها 20 و 21 فروردين سال 92 برگزار مي‌شود که برنامه رقابت‌هاي نمايندگان کشورمان به شرح زير است:

20 فروردين:
استقلال ايران - الهلال عربستان

21 فروردين:
الاهلي عربستان - سپاهان ايران 
تراکتورسازي ايران - الشباب عربستان

 

پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:اينتر,برد,و,به,رده,پنجم,صعود,کرد, :: 15:0 ::  نويسنده : مازیار
اينتر با پيروزي دو بر صفر برابر سامپدوريا در ديدار معوقه هفته بيست و نهم رقابت هاي سري A به رده پنجم جدول رده بندي صعود کرد.

 

اينتر در ديدار معوقه هفته بيست و نهم رقابت هاي سري A موفق شد با دو گل سامپدوريا را شکست دهد و با 50 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به لاتزيو به رده پنجم جدول رده بندي صعود کند.

در اين ديدار که در ورزشگاه خانگي سامپدوريا برگزار شد رودريگو پلاسيو آرژانتيني گل نخست اينتر را در دقيقه 43 به ثمر رساند تا دو تيم با همين نتيجه به رختکن روند.

در نيمه دوم در حاليکه همگان در انتظار شنيدن سوت پايان بازي با همين نتيجه بودند بار ديگر پلاسيو در سومين دقيقه از وقت هاي اضافي موفق شد دروازه حريف را باز کند و تيمش را صاحب سه امتياز حساس اين ديدار کند.

هفته سي و يکم رقابت هاي سري A شنبه هفته آينده با انجام دو ديدار آغاز خواهد شد که در حساس ترين بازي يوونتوس صدرنشين در خانه از پسکارا پذيرايي مي کند.

در جدول رده بندي يوونتوس با 68 امتياز صدرنشين است و تيم هاي ناپولي و ميلان به ترتيب با 59 و 57 امتياز در رده هاي دوم و سوم جاي دارند.

 

دور رفت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا

تيم فوتبال رئال مادريد مقابل مهمان خود گالاتاساراي به پيروزي قاطع دست يافت.


 

از دور رفت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو ميزبان گالاتاساراي ترکيه بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر صفر به سود قوهاي سپيد به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در دقيقه نهم کريستيانو رونالدو روي پاس زيباي مسعوت اوزيل موفق شد با ضربه‌اي چيپ دروازه گالاتاساراي را باز کند و رئال مادريد را يک بر صفر پيش اندازد.

کريم بنزما نيز در دقيقه 29 گل دوم رئال را زد تا قوهاي سپيد 2 بر صفر از حريف خود پيش بيافتند.

در دقيقه 73 هيگواين موفق شد گل سوم رئال را روي سانتر زيباي ژابي آلونسو با ضربه سر به ثمر برساند تا اختلاف گل به 3 برسد.

بازي برگشت اين 2 تيم سه‌شنبه 20 فروردين راس ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگي گالاتاساراي برگزار مي‌شود.

دور رفت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا

تيم فوتبال بورسيا دورتموند در ديداري خارج از خانه مقابل مالاگا به تساوي رسيد.


 

از دور رفت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال مالاگاي اسپانيا در ورزشگاه خانگي خود روزالدا ميزبان بورسيا دورتموند آلمان بود که اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش فارس، تلاش دو تيم در طول 90 دقيقه اين بازي نتيجه نداد تا بازي برگشت اين 2 تيم در آلمان با حساسيت بيشتري دنبال شود.

بازي برگشت اين 2 تيم سه‌شنبه 20 فروردين راس ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگي دورتموند برگزار مي‌شود.

 

ليگ قهرمانان آسيا

تيم فوتبال استقلال در خانه الهلال به يک پيروزي ارزشمند دست پيدا کرد.


 

ديدار تيم هاي الهلال عربستان و استقلال از ساعت 22:10 در ورزشگاه فيصل بن احمد شهر رياض برگزار شد که در پايان اين بازي با پيروزي ارزشمند دو بر يک نماينده ايران به پايان رسيد.

به گزارش فارس،پژمان منتظري 78 و آرش برهاني 85 دو گل استقلال را به ثمر رساندند و گل الهلال 67 توسط سالم الدوساري به ثمر رسيد.

با اين پيروزي استقلالي‌ها علاوه بر کسب نتيجه‌اي ارزشمند صدرنشيني را از العين گرفتند تا به اين ترتيب کام عرب‌ها تلخ شود.

نواف عبدالله داور بحريني اين بازي به ايمان موسوي، نکونام و پژمان منتظري از استقلال و ياسر قحطاني، عبدالله زوري و اوزيا از الهلال کارت زرد نشان داد.

پيش از اين ديدار تيم العين امارات موفق شد با نتيجه 2 بر يک الريان قطر را شکت دهد.

در جدول گروه D اين مسابقات تيم استقلال 7 امتيازي شد و العين 6 امتيازي است. الهلال نيز با 3 امتياز در جايگاه چهارم حضور دارد.
نماينده باشگاه پرسپوليس با مديران و سرمربي تيم فوتبال بيرامار پرتغال به منظور همکاري‌هاي دو جانبه مذاکره کرد.

 

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، امير مشيري سرپرست روابط بين‌الملل باشگاه پس از مذاکره با نلو وينگادا ديروز و امروز با مديران اين باشگاه و سرمربي تيم، مذاکراتي به منظور همکاري‌هاي دو جانبه انجام داد.

در اين مذاکرات درباره برگزاري بازي دوستانه بين تيم‌هاي بزرگسالان، برگزاري تورنمنت‌هاي مشترک، به ويژه توسعه فوتبال پايه پرسپوليس و همکاري نزديک در زمينه‌هاي مختلف، مسايلي مطرح شد و طرفين به توافقات خوبي با يکديگر دست يافتند.

نماينده باشگاه پرسپوليس همچنين با کوستينها سرمربي تيم فوتبال بيرامار ديدار و گفت‌وگو کرد. کوستينها که در ديدار تيم‌هاي ملي ايران و پرتغال در جام جهاني 2006 آلمان به ميدان رفته، درباره باشگاه پرسپوليس و وضعيت کنوني آن اطلاعاتي دريافت کرد و نسبت به برگزاري ديدار با تيم پرطرفدار پرسپوليس ابراز تمايل کرد.

نحسي سيزده دامن‌گير نمايندگان ايران

در روز اول هفته سوم پيکارهاي ليگ قهرمانان آسيا تراکتورسازي و سپاهان مقابل حريفانشان مغلوب شدند تا نحسي سيزده دامن‌گير نمايندگان ايران شود.


 

در روز اول هفته سوم پيکارهاي ليگ قهرمانان آسيا نمايندگان عربستان و کره‌جنوبي بهترين نتايج را ميان ساير تيم‌ها به دست آوردند.

به گزارش فارس،الاهلي و الشباب عربستان به ترتيب مقابل سپاهان و تراکتورسازي قرار گرفتند که موفق شدند با نتايج 4 بر 2 و يک بر صفر به پيروزي برسند و در صدر گروه‌هاي خود قرار گرفتند.

در ديگر بازي‌هاي منطقه غرب الغرافه قطر با نتيجه 4 بر 2 در خانه النصر امارات پيروز شد و الجيش قطر با نتيجه 3 بر يک الجزيره امارات را مغلوب کرد.

در منطقه شرق آسيا هم تمام نتايج به سود نمايندگان کره رقم خورد.

در ديدارهاي اين منطقه سنفرس هيروشيما در ورزشگاه خانگي خود ميزبان پوهانگ استيلرز کره‌جنوبي بود که با نتيجه يک بر صفر شکست خورد.

سئول ديگر نماينده کره هم در ورزشگاه خانگي خود وگالتا سنداي ديگر تيم سامورايي‌ها را مغلوب کرد.

پيروزي جيانگ‌سو مقابل بوريان تايلند با نتيجه 2 بر صفر و تساوي بدون گل بنيادکار ازبکستان و بيجينگ‌گوان چين ديگر نتايج روز گذشته درمنطقه شرق قاره کهن بود.

*نتايج کامل ديدارها و جدول گروه‌ها به شرح زير است:

الشباب عربستان يک - تراکتورسازي صفر
گل: الشمراني 30

الجيش 3 - الجزيره يک
گل‌ها: ريبريو 7 و 58 و يوسف 17 براي الجيش
سوبيت خاطر 45 الجزيره

*جدول گروه اول:
1- الشباب عربستان 7 امتياز
2- تراکتورسازي 4 امتياز
3- الجيش 4 امتياز
4- الجزيره يک امتياز

سپاهان ايران 2 - الاهلي عربستان 4
گل‌ها: سوکاي 3 و طالبي 87 براي سپاهان
سيکوئز 23 و 65، سزار 39 و الهوساني 46 براي الاهلي

النصر امارات 2 - الغرافه قطر 4
گل‌ها: فاردان 56 و کورا 58 براي النصر،
سيسه 24، حامد شامي 31، نه‌نه (پنالتي) 45 و مبارک 84 براي الغرافه 

*جدول گروه سوم:
1- الاهلي 9 امتياز
2- الغرافه 6 امتياز
3- سپاهان 3 امتياز
4- النصر بدون امتياز

*منطقه شرق:

سئول 2 - وگالتا سنداي يک
گل‌ها: اسکودرو 5 و کيوک کيم 22 براي سئول
ويلسون (پنالتي) 87 براي وگالتا

جيانگ‌سو 2 - بوريان صفر
گل‌ها: بوفي 42 و کي 43

*جدول رده‌بندي گروه پنجم:
1- سئول کره‌جنوبي 7 امتياز
2- جيانگسو چين 4 امتياز
3- وگالتا سنداي ژاپن 2 امتياز
4- بوريان يونايتد تايلند 2 امتياز

سنفرس هيروشيما صفر - پوهانگ استيلرز يک
گل: سوک بائه 18

بنيادکار صفر - بيجينگ گوان صفر

*جدول رده‌بندي گروه هفتم:
1- بنيادکار ازبکستان 5 امتياز
2- پوهانگ کره‌جنوبي 5 امتياز
3- بيجينگ گوان چين 5 امتياز
4- سنفرس هيروشيما بدون امتياز

 

دور رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا

تيم فوتبال بايرن مونيخ موفق شد در ديداري خانگي يوونتوس را شکست دهد.


 

از دور رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال بايرن مونيخ در ورزشگاه مملو از تماشاگر آليانس آرنا ميزبان يوونتوس ايتاليا بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود بايرن مونيخ به پايان رسيد.

به گزارش فارس، آلابا در همان دقيقه نخست موفق شد دروازه تيم ايتاليايي را باز کند، در ادامه نيز بايرن بازي را بسيار هجومي ادامه داد و موقعيت‌هاي زيادي را روي دروازه يوونتوس خلق کرد که با بي‌دقتي مهاجمان توپ‌ها يه گل تبديل نشد.

نيمه اول نيز با نتيجه يک بر صفر به سود باواريايي‌ها به پايان رسيد.

در نيمه دوم و در دقيقه 63 توماس مولر گل دوم بايرن را به ثمر رساند تا خيال بايرني‌ها کمي آسوده‌تر شود. در نهايت نيز بازي با نتيجه 2 بر صفر به سود بايرن به پايان رسيد.

بازي برگشت اين دو تيم روز چهارشنبه 21 فروردين راس ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگي يووه برگزار خواهد شد.

 

 

دور رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا

تيم فوتبال بارسلونا در ديداري خارج از خانه مقابل پاري سن ژرمن به تساوي رسيد.


 

از دور رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال پاري سن ژرمن در ورزشگاه خانگي خود پارک دِ پرنس ميزبان بارسلوناي اسپانيا بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر 2 مساوي به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در نيمه اول و در دقيقه 38 گل اول اين ديدار را براي بارسلونا به ثمر رساند و پس از زدن گل جاي خود را به سسک فابرگاس داد. نيمه اول با همان نتيجه يک بر صفر به سود بارسا به پايان رسيد.


 
در اين بازي ديويد بکام نيز تا دقيقه 70 براي پاريسي‌ها بازي کرد.

در دقيقه 80 زلاتان ايبراهيموويچ موفق شد روي صحنه‌اي مشکوک به آفسايد بازي را به تساوي بکشاند.

در دقيقه 89 بارسلونا توسط ژاوي و از روي نقطه پنالتي موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. اما در دقيقه 93 متوئيدي موفق شد اميد را به اردوي پاري سن ژرمن بازگرداند و بازي را به تساوي بکشاند و در نهايت نيز بازي با همين نتيجه 2 بر 2 مساوي به پايان رسيد.

بازي برگشت اين دو تيم چهارشنبه 21 فروردين راس ساعت 23:15 در ورزشگاه نيو کمپ برگزار مي‌شود.

 

شب سياه نمايندگان ايران در آسيا

تراکتورسازي در ديدار مقابل الشباب عربستان شکست خورد.


 

تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در سومين ديدار مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الشباب عربستان رفت.

به گزارش فارس، تراکتورسازي در اين ديدار يک بر صفر مغلوب حريف خود شد تا اولين شکست خود را در مسابقات امسال کسب کند.

الشبابي‌ها در دقيقه 30 توسط ناصر الشمراني به گل دست يافتند.

تراکتورسازي با اين شکست 4 امتياز باقي ماند و با توجه به پيروزي الجيش مقابل الجزيره نماينده ايران در رده دوم ماند.

الشباب با 7 امتياز در صدر الجيش با 4 و الجزيره با يک امتياز در جايگاه هاي سوم و چهارم قرار گرفتند.
چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:شکست,سنگين,سپاهان,مقابل,الاهلي, :: 10:48 ::  نويسنده : مازیار

مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا

سپاهان در ديدار سوم خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الاهلي متحمل شکست سنگيني شد.


 

سپاهان در ديدار سوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 به مصاف الاهلي عربستان رفت.

به گزارش فارس،‌ سپاهان در اين ديدار نمايش بدي از خود ارائه کرد و در نهايت با حساب 4 بر2 در خانه شکست خورد.

شاگردان زلاتکو کرانچار بازي را بسيار خوب آغاز کردند و در دقيقه 3 بازي توسط سوکاي به گل رسيدند. برتري سپاهاني‌ها تنها 20 دقيقه تداوم داشت و الاهلي در دقيقه 22 توسط سيموئز به گل تساوي رسيد. در ادامه الاهلي تيم برتر ميدان بود بود و توانست توسط سزار 40، عماد الحسني 46 و سيموئز 65 به گل برسد. گل فرشيد طالبي در دقيقه 87 چندان مفيد نبود تا سپاهان دست خالي اين ميدان را ترک کند.

داور در اين ديدار به فرشيد طالبي، محمدرضا خلعتبري و حسين پاپي کارت زرد نشان داد.

الاهلي با اين پيروزي با کسب نهمين امتياز خود به صدر جدول رسيد.

سپاهان با اين نتيجه در صورت امتياز گرفتن الغرافه در بازي مقابل النصر امارات به رده سوم جدول سقوط مي کند.
سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:ترکيب,سپاهان,اعلام,شد, :: 20:17 ::  نويسنده : مازیار

نويد کيا روي نيمکت

ترکيب تيم سپاهان براي بازي مقابل الاهلي اعلام شد.


 

بر اين اساس سپاهان با شهاب گردان،فرشيد طالبي،ميلان سوشاک،حسين پاپي،جواهير سوکاي،اميد ابراهيمي،احمد جمشيديان،امين جهان عاليان،احسان حاج صفي،اروين بولکو و محمد رضا خلعتبري به ميدان مي رود.

به گزارش اوج نيوز، محرم نويد کيا در اين مسابقه در ترکيب اصلي تيمش قرار ندارد.

اين مسابقه ساعت 20:30 در فولادشهر آغاز مي شود.
نلو وينگادا در ديدار با نماينده باشگاه پرسپوليس اعلام کرد پرونده شکايتش از باشگاه پرسپوليس را به کميته انضباطي فيفا ارجاع نمي‌دهد.

 

به گزارش سايت باشگاه پرسپوليس، نلو وينگادا در هتل ماريوت شهر ليسبون پرتغال درباره نحوه دريافت مابقي مطالباتش از باشگاه پرسپوليس با امير مشيري نماينده مدير عامل باشگاه پرسپوليس ديدار و گفت‌وگو کرد.

وينگادا اعلام کرد: طبق توافق قبلي تا پايان ماه آپريل براي دريافت مابقي مطالباتش منتظر خواهد ماند و بنا به درخواست باشگاه پرسپوليس پرونده شکايتش را به کميته انضباطي فيفا ارجاع نمي‌دهد.

وينگادا در ديدار با نماينده مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: بنده از طريق بخش انگليسي سايت باشگاه پرسپوليس و همچنين ساير رسانه‌ها بعضا اخبار اين باشگاه پرطرفدار را پيگيري کرده و هرگز روزهايي که در پرسپوليس مربيگري مي‌کردم را فراموش نمي‌کنم. مطلع هستم که مدير عامل جديد باشگاه پرسپوليس توانسته با احداث دانشگاه و آکادمي فوتبال کارهاي مهمي براي آينده پرسپوليس انجام دهد. اين اتفاقات بسيار خوب و مفيد خواهد بود و من اميدوارم پرسپوليس بتواند با قهرماني در جام حذفي، هواداران خود را شاد کند.

وي افزوده است: بنده نيز قطعا به توافقاتي که قبلا با باشگاه پرسپوليس داشته‌ام پايبند خواهم بود و تا پايان ماه آپريل هيچ اقدامي نخواهم کرد و بنابه درخواست باشگاه پرسپوليس در اين باره با کميته انضباطي فيفا نيز مکاتبه‌اي نخواهم داشت. من مي‌دانم که آقاي رويانيان تلاش‌هاي زيادي براي موفقيت پرسپوليس داشته و اميدوارم که تيم پرسپوليس قهرمان جام حذفي شود.

وينگادا خاطرنشان کرده است: اينکه آقاي رويانيان مجبور است در اين شرايط بدهي‌هاي مالي گذشته را پرداخت کند قطعا براي ايشان سخت خواهد بود اما بنده از توجه ايشان به همه امور تيم و باشگاه و همچنين از رويکردي که نسبت به اين پرونده داشته‌اند تشکر مي‌کنم.

همچنين نماينده باشگاه پرسپوليس روز سه‌شنبه بازديدي از امکانات باشگاه بيرامار پرتغال خواهد داشت و درباره نحوه همکاري‌هاي دو باشگاه پرسپوليس و بيرامار مذاکراتي با مديران اين باشگاه پرتغالي انجام مي‌دهد.
شايد صداي جيرينگ جيرينگ سکه بهترين موزيک پس زمينه براي ديدار دو بازيکن ثرورتمند فوتبال جهان در بازي بارسلونا و پاري‌سن ژرمن در ليگ قهرمانان اروپا باشد.

 

بارسلونا و پاري‌سن ژرمن سه شنبه شب در پارک دو پرنس پارس به مصاف هم مي‌روند؛ جايي که مهمترين نکته تقابل ديويد بکام و ليونل مسي در ترکيب دو تيم خواهد بود. هر چند ديويد بکام در انتهاي دوران بازيگري خود به سر مي‌برد اما فوق ستاره محبوب بارسلونا تازه 25 سال سن دارد و در اين مدت توانسته به اکثر افتخاراتي که يک فوتباليست آرزوي آن را دارد، برسد.
به گزارش ايسنا، با اين حال مقايسه اين دو بازيکن خالي از لطف نيست.

درآمد فوتبالي
ديويد بکام :‌ بکام در پاري‌سن ژرمن قرارداد خود را به مرکز خيريه در اين کشور بخشيده است. او کمترين حقوق باشگاه سن ژرمن را با 1.900 پوند در ماه دريافت مي‌کند و هر ماه 1 ميليون پوند از قرار داد 6 ماهه او به مرکز خيريه در پاريس تعلق مي گيرد.
ليونل مسي :‌ليونل مسي در اواخر سال گذشته قرار داد 6 ساله با بارسلونا امضا کرد. قرارداد مالي ثابت او در سال 17 ميليون پوند است. البته به اين مبلغ، بايد پاداش‌ها، مبالغ دريافتي در طول فصل را نيز حساب کرد که به چيزي حدود 34 ميليون پوند در سال مي‌رسد.

درآمد خارج از فوتبال
ديويد بکام:‌ بکام با قراردادهاي تبليغاتي گزاف با شرکت‌هايي نظير سامسونگ، H&M و آديداس در سال 28 ميليون پوند دريافت مي‌کند. او اخيرا توانسته است عنوان سفير ليگ فوتبال چين را تصاحب کند که چيزي حدود 10 ميليون پوند براي او درآمد مالي در پي خواهد داشت.
ليونل مسي: ليونل مسي که سفير يونيسف است براي شرکت‌هايي نظير پپسي، بازي هاي کامپيوتري و گابانا به فعاليت مي‌پردازد و در سال 20 ميليون پوند از اين راه درآمد کسب مي‌کند.

هزينه خالص تخميني
ديويد بکام: 150 ميليون پوند
ليونل مسي: 100 ميليون پوند

اتومبيل‌ها
ديويد بکام: بکام کلکسيوني از اتومبيل دارد اما اتومبيل اصلي فوق ستاره انگليسي، لامبورگيني گالاردو به ارزش 170 هزار پوند است.
ليونل مسي: اتومبيل اصلي اين ستاره آرژانتيني يک مازراتي توريسمو به ارزش 110 هزار پوند است.

خانه/ خانه‌ها
ديويد بکام:‌ بکام اکنون در پاريس و لندن يک خانه اجاره کرده است. او همچنين درکاليفرنيا و دوبي ملک دارد.
ليونل مسي: جديدا يک قصر شيک در يکي از مناطق عيان نشين بارسلونا خريده است. او همچنين براي اعضاي خانواده خود در آرژانتين نيز خانه خريده است.

خانواده
ديويد بکام:‌ همسر ويکتوريا بکام و پدر 4 فرزند به نامهاي بروکلين، رومئو، کروز و هارپر.
ليونل مسي : همسر آنتونلا روکوزو و پدر يک فرزند به نام تياگو که در سال 2012 به دنيا آمد.

توپ طلا فيفا
ديويد بکام:‌ يک دومي در سال 1999
ليونل مسي:‌4 توپ طلا اروپا

ليگ قهرمانان آسيا

تيم فوتبال استقلال در سومين ديدارش در ليگ قهرمانان آسيا مهمان تيم الهلال عربستان است.


 

تيم فوتبال استقلال ايران روز چهارشنبه 14 فروردين در سومين ديدارش در ليگ قهرمانان آسيا مهمان تيم الهلال عربستان است. آبي‌پوشان ايراني که صدرنشين گروه چهارم ليگ قهرمانان آسيا هستند براي تثبيت صدرنشيني خود بايد در رياض پيروز شوند. هرچند مساوي در خانه الهلال هم نتيجه مطلوبي براي استقلال محسوب مي‌شود ولي در آنصورت اگر العين امارات بتواند مقابل الريان قطر پيروز شود با 6 امتياز جاي استقلال را در صدر مي‌گيرد.

استقلال قبل از سفر به عربستان در ديدار ماراتن گونه و سنگين 120 دقيقه‌اي با سپاهان در جام حذفي در ضربات پنالتي بازي را واگذار کرد به همين دليل بازيکنان اين تيم از نظر بدني و حتي روحي و رواني خسته راهي رياض شدند. آن هم در شرايطي که فرهاد مجيدي کاپيتان اصلي خود را به دليل مصدوميت همراه ندارند.

الهلال که با لقب رئيس (زعيم) در فوتبال آسيا شناخته مي‌شود يکي از قدرتمندترين و باسابقه‌ترين تيم‌هاي فوتبال عربستان است و اين تيم هم مثل استقلال ايران آبي‌پوش است. 

الهلال در ليگ عربستان در رده دوم جدول قرار دارد و در 24 مسابقه 4 شکست و 6 مساوي دارد، بنابراين تيم شکست ناپذيري نيست و اگر آبي‌پوشان ايراني با تمرکز کافي و هوشياري لازم و البته دقت در زدن ضربات آخر در رياض بازي کنند پيروزي مقابل الهلال غير ممکن نيست.

امير قلعه‌نويي و شاگردانش دوست ندارند که بعد از حذف از جام حذفي براي دومين مرتبه در سال 92 هواداران استقلال را از خود ناراضي کنند به همين دليل با تمام توان در رياض بازي خواهند کرد تا حکم صدرنشيني خود را در آسيا از رئيس (الهلال) بگيرند.

پيروزي در رياض اعتماد به نفس لازم را به استقلال خواهد داد تا آبي‌پوشان در ليگ برتر ايران همچنان با قدرت در کورس قهرماني به کارشان ادامه بدهند اما شکست در رياض مي‌تواند کار شاگردان قلعه‌نويي را در ادامه ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر ايران با مشکل مواجه کند. آبي‌پوشان دوست ندارند چنين اتفاقي در ابتداي سال 92 رخ بدهد.

به گزارش فارس، در گروه چهارم آسيا استقلال با 4 امتياز صدرنشين است، الهلال عربستان و العين امارات با 3 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند و الريان قطر هم با يک امتياز چهارمين تيم جدول است.
سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:فرياد,شيران,سرمربي,جديد,گهر,شد, :: 20:9 ::  نويسنده : مازیار

پذيرش استعفاي مايلي کهن

نادر فريادشيران به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال گهر دورود انتخاب شد.


 

در پي استعفاي محمد مايلي کهن، سرمربي گهر دورود در روز گذشته، کادر مديريتي باشگاه نادر فريادشيران، دستيار مايلي کهن را سرمربي گهر کرد.

به گزارش ايسنا ، خروطي، مدير اجرايي گهر گفت: با توجه به تجارب ارزنده، اخلاق و منش پهلواني و همچنين خصوصيات ويژه اخلاقي آقاي مايلي کهن و همچنين لطف ايشان در خصوص قبول ريسک پذيرفتن سرمربيگري تيم گهر، دوست داشتيم در کنار ايشان باشيم ولي متاسفانه ايشان بر استعفاي خود اصرار دارند و ما هم ضمن قدرداني از زحمات ايشان با اين موضوع موافقت کرديم.

وي بيان کرد: از اين پس فرياد شيران سرمربي تيم بوده تا در ادامه فصل تيم گهر در اختيار ايشان باشد.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستارگان فوتبال و آدرس www.soccerstars.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان بعد از تائيد در سايت ما قرار ميگيرد (زيرا اين سايت فقط با وبلا گها و سايت هاي كه پيج رنك 1 به بالا دار تبادل لينك ميكند)





نويسندگان