ستارگان فوتبال
تاریخچه باشگاه های مشهور و آلبوم تصاویر بازیکن های مشهور

 

براي دانلود گل علی کریمی به مس سرچشمه اينجا كليك كنيد!!!

حجم : 10.36mb

 

براي دانلود گل علی کریمی به شهرداري تبريز اينجا كليك كنيد!!!

 حجم : 11.43m


براي دانلود گل علی کریمی به ذوب آهن اينجا كليك كنيد!!!

 حجم : 9.43mb


براي دانلود گل علی کریمی به فجر شهيد سپاسي اينجا كليك كنيد!!!

 حجم : 9.10mm


براي دانلود گل علي كريمي به نفت آبادان اينجا كليك كنيد!!!

حجم : 11.36mb

 

براي دانلود گل علي كريمي به الهلال اينجا كليك كنيد!!!

حجم : 11.57mb

 

براي دانلود گل علي كريمي به الشباب امارات اينجا كليك كنيد!!!

حجم : 14.83mb

 

براي دانلود گل علي كريمي به فولاد خوزستان اينجا كليك كنيد!!!

حجم : 25.16mb


 

 

ساموئل اتوئو یکی از بچه شیر های دسته ی مخوف و شگفتی ساز فوتبال آفریقا واز نمونه های تکامل یافته و درجه یک کامرونی های شیفته و مستعد این ورزش است .
مهاجم مشهور و پرطرفدار تیم بارسلونا با رکورد کسب عنوان سومین بازیکن برتر فوتبال جهان در سال2005.کسب عنوان بهترین بازیکن سال آفریقا در دو سال پیاپی 2003.2004و همچنین جوانترین بازیکن جام جهانی 1998(فرانسه) با سن 17 سال و فاتح جام ملت های آفریقا در سالهای 2000.2002 با مدال طلای المپیک تابستانی سال 2000که در واقع از آغاز حرفه ای و درخشش در عرصه فوتبال و طی نزدیک یک دهه ی گذشته با تیم ملی کامرون همراه و در کسب موفقیت های آن سهیم بوده است
.
نکته ی جالب کشف و انتقال او به اروپا توسط باشگاه پر ستاره ی رئال مادرید است در حالی که طی 6 سال تحت قرارداد با این تیم فقط در 3 بازی لیگ حضور یافته و9 گل زده است که این یک رکورد رویایی برای یک بازیکن است که در این مدت بیشتر به صورت بازیکن قرضی گذرانده است
.
این ماجرا و حواشی آن تیم ملی کامرون و هموطنان متعصب .رفتار تهاجمی او .دردسرهای برخورد نژادپرستانه . زندگی خصوصی و فرمانروایی همسر.شایعات مربوط به رد کردن پیشنهاد چلسی و ترس از انگلیسی ها یا خرافات زنانه درباره ی مورینیو ی جادوگر و ضیافت های بارسلونا و هتل های لوکس و شام خوردن با زاغه نشینان و رقصیدن با مردم کوچه و خیابان های جنوب شهر . در زندگی این بچه شیر به چشم می خورد
.



ادامه مطلب ...

رونالدو ده آسیس موریرا (زادهٔ ۲۱ مارس ۱۹۸۰ در پورتو آلگره، برزیل) فوتبالیست مشهور برزیلی است که بیشتر با نام رونالدینیو گائوچو یا تنها «رونالدینیو» شناخته می‌شود. رونالدینیو در زبان پرتغالی به معنی «رونالدوی کوچک» است و جهت تمیز دادن او از رونالدو استفاده می‌شود.

رونالدینیو در حال حاضر در آ ث میلان ایتالیا بازی می‌کند و با تیم بارسلونای اسپانیا به قهرمانی لیگ اسپانیا (۲ بار) و جام قهرمانان اروپا رسیده‌است. او تا بحال دو بار از سوی فیفا به عنوان بهترین بازی‌کن سال برگزیده شده‌است.

او در ضمن از موفق‌ترین بازیکنان تیم ملی برزیل است و با این تیم به قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۲ رسیده‌است.



ادامه مطلب ...

زندگی نامه:
پارک جی سونگ (هانگول:박지성) (زادهٔ ۲۵ فوریه ۱۹۸۱ در سئول)، بازیکن حرفه‌ای فوتبال اهل کره جنوبی است که در تیم باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال کره جنوبی  بازی می‌کند. او توانایی بازی در پست‌های هافبک هجومی و نیز هافبک چپ و راست را دارد. . او به همراه تیم ملی فوتبال کشورش به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال ۲۰۰۲ که به طور مشترک در ژاپن و کره جنوبی برگزار می‌شد، صعود کرده است. پارک هم‌اکنون کاپیتان تیم ملی کره جنوبی است.



ادامه مطلب ...

«مسی‌» در «روناریو» متولد شده‌ است‌، در آرژانتین‌أ اما در «بارسلونا» همه‌ او را از خودشان‌ می‌دانند و به‌ نظر می‌رسد یکی‌ از اولین‌ محصول‌های‌ سیستم‌ جوان‌گرای‌ بارسلون‌ جدید باشد. با اینکه‌ رونالدینیو، اتوئو و دکو نام‌های‌ معروفی‌ هستند و در همه‌ جای‌ دنیا شناخته‌ شده‌اند، اما «بارسلونا» به‌ محصولات‌ جوان‌ داخلی‌ خود نیز می‌بالد و «مسی‌» آخرین‌ فرد از حلقه‌ نام‌های‌ پرداخته‌ شده‌یی‌ در «بارسلون‌» است‌ که‌ نام‌هایی‌ چون‌ «کارلوس‌ پویول‌»، «ژاوی‌ هرناندز»، «ویکتور والدز»، «آندره‌ اس‌ اینیستا» و... را شامل‌ می‌شود.



ادامه مطلب ...

كارلوس آلبرتو توز» پنج فوريه 1984 در «سيدا ولا» واقع در حوالي «بوينس آيرس»، متولد شد او يك فوتباليست مطرح آرژانتيني است كه با بازي در باشگاه‌هاي برتري همچون «بوكا جونيورزآرژانتين» «كورينتيانس» در برزيل و «وستهام‌يوناتيد» انگليس، نام و آوازه خود را به گوش مردم سراسر دنيا رسانده است. او در حال حاضر با يك قرارداد دو ساله براي منچستريونايتد توپ مي‌‌زند. «توز» يكي از پرآتيه‌ترين فوتباليست‌هاي آرژانتين محسوب مي‌‌شود همچون هموطن ديگر خود«ليونل مسي»، «مارادوناي جديد» ناميده مي‌‌شود. ديه‌گومارادونا خود زماني او را «فرستاده آرژانتين در قرن بيست و يكم» ناميد.



ادامه مطلب ...

 

ادسون آرانتس دوناسیمنتو (Edison Arantes do Nascimento)  ملقب به پله در سال 1940 در ترس کوراکوس برزيل به دنيا آمد

پدرش یک فوتبالیست آماتور بود و ادسون کوچک در 11سالگی توسط والد ماردی برتو یکی از مربیان استعدادیاب برزیل کشف شد.

وي در 15 سالگی به باشگاه سانتوس پیوست و در سپتامبر 1956 نخستین بازی خود را مقابل کورینتیانس به انجام رساند و اولین گل خود را در دروازه این تیم جای داد.

پله در دوران بازی‌گری خود سه جام جهانی را کسب کرد و رکوردهای بسیاری را شکست؛ از جمله اولین بازیکنی که ۱۰۰۰ گل به ثمر رساند. از القاب دیگر او «او ری» (شاه) و «پرولا نگرا» (مروارید سیاه) است. از او به عنوان بزرگ‌ترین فوتباليست تاریخ جهان ياد می‌شود.

 



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستارگان فوتبال و آدرس www.soccerstars.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان بعد از تائيد در سايت ما قرار ميگيرد (زيرا اين سايت فقط با وبلا گها و سايت هاي كه پيج رنك 1 به بالا دار تبادل لينك ميكند)





نويسندگان