ستارگان فوتبال
تاریخچه باشگاه های مشهور و آلبوم تصاویر بازیکن های مشهور

ترکيب تيم ملي براي بازي مقابل کره جنوبي مشخص شد.


بر اين اساس ترکيب تيم ملي در بازي مقابل کره همان ترکيب بازي با قطر است.

به گزارش اوج نيوز، کارلوس کي روش براي بازي حساس تيمش با کره از همان ترکيب بازي مقابل قطر استفاده خواهد کرد تا زوج امير حسين صادقي و سيد جلال حسيني در قلب خط دفاعي ، حملات چشم بادامي ها را مهار کنند.

بدين ترتيب بر خلاف بازي با لبنان، محمدرضا خلعتبري جايي در ترکيب اوليه تيم ملي نخواهد داشت.

ترکيب تيم ملي در اين مسابقه به شرح ذيل است:
رحمان احمدي
سيد جلال حسيني
امير حسين صادقي
پژمان منتظري
هاشم بيک زاده
جواد نکونام
آندرانيک تيموريان
خسرو حيدري
مجتبي جباري
مسعود شجاعي
رضا قوچان نژاد

رئيس اتحاديه فوتبال به رئيس جمهور منتخب تبريک گفت و براي ايشان آرزوي موفقيت کرد و گفت : ان‌شاء‌الله اين شادي مردم با برد تيم ملي برابر کره‌جنوبي دو برابر مي‌شود .


عزيزالله محمدي در گفت و گو با ورزش سه ضمن تبريک به مردم ايران گفت : از حضور بي سابقه مردم که به واقع حماسه اي سياسي آفريدند و نشان دادند که موقعيت شناسند و در حالي که کشورهاي همسايه مثل عراق ، ترکيه و سوريه مشکلاتي برايشان پيش آمده ، مردم ما با يکدلي در اين انتخابات شرکت کردند . مطمئن هستم اگر تعداد صندوق ها بيشتر بود و ساعات بيشتري را به اين امر اختصاص مي دادند ، رأي بيشتري جمع مي شد .

رئيس اتحاديه فوتبال افزود : خوشحالم که پس از 33 سال دوباره کسي رئيس جمهور شده که قبل از انقلاب در ختم آقا مصطفي ، کلمه‌ي امام را براي اولين بار به کار بردند . ايشان از انقلابيون قبل و بعد از انقلاب مي باشند . خوب است که مردم ما پس از 33 سال هنوز به روحانيت و همراهان امام اعتماد دارند و به آنان رأي مي دهند .

محمدي افزود : ضمن تبريک به حجت الاسلام روحاني اميدوارم که ايشان در همه امور موفق باشند و به خصوص ورزش کشور که ورزشکاران نيز با تمام وجود در اين انتخابات شرکت نمودند . اميدوارم با انتخابي که از خود ورزشي ها براي مسئوليت ها انجام شود باعث پيشرفت ورزش کشور شوند .

ايشان در مورد بازي پيش روي تيم ملي ايران مقابل کره جنوبي نيز گفتند : با توجه به مسائلي که سرمربي کره جنوبي مطرح کرده و اين خودش بعد از دو بردي که مقابل قطر و لبنان به دست آورديم انگيزه مضاعفي در ميان بچه ها به وجود آورده که ان شاء‌الله بازيکنانمان با تعصب و يکدلي و غيرت مقابل کره حضور يابند و با موفقيت باعث شادي مضاعف مردم عزيزمان شوند .

وي در پايان در مورد شايعه پيوستنش به هيئت مديره پرسپوليس گفت : صحبتي راجع به اين موضوع با من نشده است .

اولين تمرين تيم ملي فوتبال براي ديدار با کره‌جنوبي برگزار شد.


 به نقل از سايت رسمي فدراسيون، تيم ملي فوتبال کشورمان ساعت 10 به وقت محلي وارد بوسان شد و با اتوبوس به مدت يک ساعت به سمت شهر اولسان حرکت کرد.

اولين تمرين تيم ملي فوتبال ايران در ظهر ابري اولسان ساعت 17 به وقت محلي برگزار شد و بازيکنان در تمرينات خود فعاليت هاي سبک، شاداب و ريکاوري انجام دادند.

در زمان برگزاري نخستين تمرين تيم ملي در اولسان رسانه هاي کره اي استقبال چشم گيري از اين تمرين داشتند و از سرمربي تيم ملي درخواست مصاحبه کردند که مورد موافقت وي قرار گرفت.

صحبت هاي کارلوس کي روش در خصوص چوي، سرمربي کره جنوبي بازتاب گسترده اي در رسانه هاي محلي کره جنوبي داشته است.

 

شماره هشت پرسپوليس فصل آينده در تيم فوتبال تراکتورسازي توپ خواهد زد.


علي کريمي با عقد قرارداد به تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز پيوست.

به گزارش ايسنا،او پيش از اين مذاکراتي با مجيد جلالي، سرمربي اين تيم داشت و به توافق رسيده بود و صبح امروز (پنجشنبه) قراردادي مابين شماره "8" سابق پرسپوليس و مديرعامل باشگاه تراکتورسازي امضا شد.

به اين ترتيب کاپيتان سابق سرخپوشان با مشکلاتي که با کادر مديريتي باشگاه داشت فصل آينده در تيم تبريزي توپ خواهد زد.

پرتغالي‌ها معتقدند مربي ايران پاسخي محکم و منطقي داد

 

رسانه‌هاي پرتغال واکنش کارلوس کي‌روش به ادعاهاي واهي سرمربي کره‌جنوبي را به صورت گسترده انعکاس داده و در عمل از مربي هموطن خود حمايت کردند.


پس از آنکه تيم ملي کره‌جنوبي سه‌شنبه شب در راه جام جهاني 2014 برزيل در سئول يک بر صفر مقابل ازبکستان برنده شد،سرمربي اين تيم عليه ايران حرف‌هاي تندي بر زبان آورد که با واقعيت همخواني نداشت.
به گزارش فارس،چوي‌کانگ هي در جلسه خبري پس از بازي به خبرنگاران گفت: هنوز رفتار بد ايران را در بازي رفت به خاطر دارم. رفتارشان در آن بازي با ما خوب و در حد و اندازه‌هاي يک ميزبان نبود. دوست دارم به تلافي آن رفتار تيم ايران را در بازي برگشت يعني جدال هفته آينده شکست دهيم.
وي در اين کنفرانس حتي حرف‌هاي توهين‌آميزي زد و اظهار داشت: صادقانه بگويم از ايران بيشتر از ازبک‌ها بدم مي‌آيد. اميدوارم ازبکستان بتواند به جام جهاني راه يابد.
در پي انتشار اين اظهارات توهين‌آميز که با روح و اخلاق ورزشي همخواني نداشت، کارلوس کي‌روش،‌ سرمربي پرتغالي تيم ايران نيز در کنفرانس خبري روز گذشته واکنش مناسبي نشان داد.
وي گفت: او مايه ننگ و شرم بازيکنان کره است، او مايه شرم و ننگ فوتبال کره جنوبي است. او به مربيان فوتبال و هواداران ايران احترام نمي‌گذارد، او گله‌مند است که در ايران برخورد خوبي با کره نشده است در حالي که ما بهترين امکانات را در اختيارشان گذاشتيم، وقتي 5 مرغ داريم اگر مقابل کسي که از گرسنگي رنج مي‌کشد يک بال قرار دهيم اين اتفاق معنايي ندارد اما اگر يک ران داريم و آن را با آن فرد تقسيم مي‌کنيم او بايد تشکر کند.
وي افزود: به عقيده من سرمربي کره حق دارد صحبت کند و نظرش را بگويد اما حق بي‌احترامي به فوتبال ايران را ندارد. آخرين کلام من اين است که او قبل از رسيدن کاروان ايران به کره بايد از هواداران و فوتبال ايران و همچنين هواداران کره عذرخواهي کند. مطمئنم او ديگر احترامي که بازيکنان کره برايش قائل بودند را ندارد. بسيار خوشحال هستم و مي‌خواهم قبل از ديدار مقابل کره جنوبي پيراهن ازبکستان را خريداري کنم و به او هديه بدهم.
پس از انتشار اين اظهارات، روزنامه‌هاي ورزشي رکورد و آبولا، همچنين روزنامه‌هاي مهم اين کشور همانند فيگوئرا، سوسياليستا، بارلونتا، کاميينا و ديارو‌آوريو پاسخ کي‌روش به سرمربي کره‌جنوبي را پاسخي منطقي،‌ محکم و به جا دانستند.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستارگان فوتبال و آدرس www.soccerstars.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان بعد از تائيد در سايت ما قرار ميگيرد (زيرا اين سايت فقط با وبلا گها و سايت هاي كه پيج رنك 1 به بالا دار تبادل لينك ميكند)





نويسندگان