ستارگان فوتبال
تاریخچه باشگاه های مشهور و آلبوم تصاویر بازیکن های مشهور

كارلوس آلبرتو توز» پنج فوريه 1984 در «سيدا ولا» واقع در حوالي «بوينس آيرس»، متولد شد او يك فوتباليست مطرح آرژانتيني است كه با بازي در باشگاه‌هاي برتري همچون «بوكا جونيورزآرژانتين» «كورينتيانس» در برزيل و «وستهام‌يوناتيد» انگليس، نام و آوازه خود را به گوش مردم سراسر دنيا رسانده است. او در حال حاضر با يك قرارداد دو ساله براي منچستريونايتد توپ مي‌‌زند. «توز» يكي از پرآتيه‌ترين فوتباليست‌هاي آرژانتين محسوب مي‌‌شود همچون هموطن ديگر خود«ليونل مسي»، «مارادوناي جديد» ناميده مي‌‌شود. ديه‌گومارادونا خود زماني او را «فرستاده آرژانتين در قرن بيست و يكم» ناميد.



ادامه مطلب ...

 

ادسون آرانتس دوناسیمنتو (Edison Arantes do Nascimento)  ملقب به پله در سال 1940 در ترس کوراکوس برزيل به دنيا آمد

پدرش یک فوتبالیست آماتور بود و ادسون کوچک در 11سالگی توسط والد ماردی برتو یکی از مربیان استعدادیاب برزیل کشف شد.

وي در 15 سالگی به باشگاه سانتوس پیوست و در سپتامبر 1956 نخستین بازی خود را مقابل کورینتیانس به انجام رساند و اولین گل خود را در دروازه این تیم جای داد.

پله در دوران بازی‌گری خود سه جام جهانی را کسب کرد و رکوردهای بسیاری را شکست؛ از جمله اولین بازیکنی که ۱۰۰۰ گل به ثمر رساند. از القاب دیگر او «او ری» (شاه) و «پرولا نگرا» (مروارید سیاه) است. از او به عنوان بزرگ‌ترین فوتباليست تاریخ جهان ياد می‌شود.

 



ادامه مطلب ...
آنتونیوس نیکوپولیدیس

(به یونانی:

Αντώνιος Νικοπολίδης

) (زاده ۱۴ ژانویه ۱۹۷۱ در آرتا)٬ بازیکن سابق فوتبال اهل یونان می‌باشد که در پست دروازه‌بان بازی می‌کرد.او از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال یونان نیز به شمار می‌رود.نیکوپولیدیس در قهرمانی تیم ملی فوتبال یونان در مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ نقش مهمی داشت٬ که در تیم منتخب یوفا در این تورنمنت هم جای گرفت.او تمام دوران باشگاهی خود را در تیم‌های باشگاهی کشور یونان سپری کرد.آنتونیوس نیکوپولیدیس سابقه‌ی بازی در دو تیم مطرح یونانی المپیاکوس و پاناتینایکوس را نیز دارد.او پانزده فصل عضو تیم پاناتینایکوس و هفت فصل عضو تیم المپیاکوس بوده است.وی در سال ۲۰۱۱ در سن ۴۰ سالگی از فوتبال باشگاهی خداحافظی کرد.



ادامه مطلب ...

کریم باقری (زاده ۱ اسفند ۱۳۵۲ - تبریز) بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است. وی در تیم‌های تراکتورسازی، کشاورز، آرمینیا بیله‌فلد، النصر چارلتون، السد و پرسپولیس سابقه عضویت دارد.

در مراسم بهترین‌های فوتبال سال ایران، کریم باقری با کسب بالاترین امتیاز از بین بهترین‌های فوتبال سال ۸۷، مرد سال فوتبال ایران شد. همچنین وی در نظرسنجی سایت آمار و تاریخ فدراسیون بین‌المللی فوتبال (IFFHS) به عنوان محبوبترین بازیکنان جهان انتخاب شد.

 

 



ادامه مطلب ...

Abedzadeh2008.jpg

احمدرضا عابدزاده (زاده ۴ خرداد ۱۳۴۵ - آبادان) دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران و باشگاه پرسپولیس تهران است.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستارگان فوتبال و آدرس www.soccerstars.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان بعد از تائيد در سايت ما قرار ميگيرد (زيرا اين سايت فقط با وبلا گها و سايت هاي كه پيج رنك 1 به بالا دار تبادل لينك ميكند)





نويسندگان