ستارگان فوتبال
تاریخچه باشگاه های مشهور و آلبوم تصاویر بازیکن های مشهور
دو شنبه 6 شهريور 1386برچسب:زیبا,برترین, گل های,مسی,2011,عالی, :: 10:30 ::  نويسنده : مازیار

 

براي دانلود مجموعه گل هاي برتر مسي از سال 2008 تا 2011 اينجا كليك كنيد!!!

حجم:477.6mb

رمز:www.downloadha.com

 

براي دانلود برترين گل هاي مسي در سال 2011 اينجا كليك كنيد!!!

حجم:5mb

 

تیم ملی فوتبال ایران یک تیم فوتبال بین‌المللی است که به نمایندگی از ایران به میدان می‌رود. این تیم زیر نظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران فعّالیت می‌کند.

تیم ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیایی به شمار می‌رود که تاکنون سه بار قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ شده‌است و نیز طی سال‌های ۱۹۷۸، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ موفق شده‌است ۳ بار در جام جهانی حضور یابد.

بهترین گل زن تاریخ فوتبال ایران علی دایی با ۱۰۹ گل زده آقای گل فوتبال ملی جهان است.

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال ناصر حجازی رابه عنوان دومین دروازه‏‌بان برتر قرن بیستم قاره آسیا معرفی کرده‌است.

تا کنون در سال‌های ۱۹۹۶، ۱۹۹۹، ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ چهار بازیکن ایرانی موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا شده‌اند.خداداد عزیزی، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی چهار بازیکنی هستند که بهترین بازیکن آسیا شده‌اند.

سرمربی تیم ملی ایران در حال حاضر کارلوس کیروش می‌باشد.

در آخرین رده‌بندی فیفا تیم ملی ایران در رتبه ۴۲ جهان و چهارمین تیم برتر آسیا است.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 16 فروردين 92برچسب:تقدير,داماشي,ها,از,مهدوي کيا, :: 12:41 ::  نويسنده : مازیار

آخرين اخبار از بازي داماش_پرسپوليس

امير عابديني جهت حضور در اردوي تيمش براي بازي مقابل پرسپوليس روز پنجشنبه به رشت رفت.


 

عابديني امروز جلساتي را با کادر فني و چند بازيکن داماش هم برگزار کرد.

به گزارش اوج نيوز، طبق برنامه قرار است تيم داماش آخرين تمرين خود پيش از بازي با پرسپوليس را ساعت 11 روز جمعه در عضدي برگزار کند.از سوي ديگر؛از آنجاييکه تيم اميد داماش ساعت 16 روز جمعه از سري رقابت هاي ليگ کشوري در عضدي به ميدان مي رود به احتمال فراوان تمرين پرسپوليس پس از اين مسابقه در اين ورزشگاه برگزار مي شود.

*تيم داماش در هتل پرديس رشت اقامت خواهد داشت.بازيکنان اين تيم پس از برگزاري تمرين روز جمعه به منازل خود مي روند و از ساعت 16 اردوي خود را آغاز مي کنند.

اين در حالي است که پرسپوليس در هتل نرگس واقع در جاده زيبا کنار اردوي خود را براي بازي مقابل داماش برپا مي کند.

*هواي رشت پنجشنبه آفتابي بود..طبق پيش بيني سازمان هواشناسي روز جمعه هم شرايط به همين منوال است اما وضعيت روز شنبه به صورت دقيق مشخص نيست.

*جلسه فني مربيان داماش با بازيکنان اين تيم جمعه شب برگزار مي شود.کادر فني داماش فيلم سه بازي اخير پرسپوليس را آناليز کرده است.

*کانون هواداران باشگاه داماش برنامه ويژه اي را براي تقدير از مهدي مهدوي کيا در نظر دارد و قصد دارد به پاس زحماتي که اين بازيکن در فوتبال ايران و باشگاه داماش کشيد وي را مورد تشويق قرار بدهد.
پنج شنبه 1 فروردين 0برچسب:زمين,ورزش,به,روي,آنتن,مي‌رود, :: 23:48 ::  نويسنده : مازیار

از شنبه شب و در شبکه ورزش

برنامه "زمين ورزش"از شنبه شب به تهيه کنندگي رضا جاوداني روي آنتن شبکه ورزش سيما مي رود.


 

زمين ورزش عنوان برنامه اي است که از شنبه هر شب به استثنا جمعه شب ها از شبکه ورزش روي آنتن مي رود.

به گزارش اوج نيوز، اين برنامه از ساعت 20 به مدت سه ساعت پخش مي شود و به بررسي ورزش ايران و جهان مي پردازد.

رضا جاوداني،تهيه کننده برنامه در اين باره اظهار داشت:سعي مي کنيم در اين برنامه به بررسي و کنکاش اتفاقات روز حول ورزش کشور و جهان بپردازيم و تقريبا همه فدراسيون ها را پوشش دهيم.

وي در پاسخ به اين پرسش که مشي اين برنامه چه خواهد بود و آيا قصد دارد در گفت و گو ها ،بحث هاي چالشي را در نظر بگيرد يا نه گفت:بايد ابتدا مفهوم چالش را بررسي کنيم.ما در اين برنامه سعي مي کنيم علاوه بر ديدن نيمه پر خالي،نيمه پر آن را هم ببينيم و اين دو را در کنار هم مورد ارزيابي قرار بدهيم.به هر حال مسول،پاسخگوست و بايد از ديد به مساله نگاه کنيم.نقص را بگوييم و در کنارش خوبي ها را هم بيان کنيم.

جاوداني درباره مجريان برنامه توضيح داد:در اين زمينه هنوز در حال بررسي هستيم و سعي مي کنيم با استفاده مناسب از نيروهاي شبکه ورزش گزينه هايمان را انتخاب کنيم.

وثوق احمدي در اين برنامه رضا جاوداني را در تهيه برنامه همراهي خواهد کرد.
در پي درخواست سال گذشته مربي تيم نيوکاسل يونايتد انگليس، مسئولان اين باشگاه اتاقي را براي نمازخواندن بازيکنان مسلمان خود اختصاص دادند.

 

تيم نيوکاسل يونايتد که يکي از تيم هاي ليگ برتر انگليس است، اتاقي را در ورزشگاه اختصاصي خود براي نماز خواندن بازيکنان مسلمان خود اختصاص داده است.

به گزارش کرج رسا، روزنامه ديلي ميرور امروز پنجشنبه با اعلام اين خبر نوشت: هفت بازيکن نيوکاسل مسلمان هستند و قبلاً در اتاق هاي متفرقه ورزشگاه اختصاصي اين تيم (سان جيمز پارک) پيش از برگزاري مسابقات نماز مي خواندند. پايس سيسه، چک تيوته، حاتم بن عرفه، ماساديو حيدره، ماپو يانگا امبيوا، مهدي عَبيد و موسى سسوکو بازيکنان مسلمان تيم نيوکاسل يونايتد هستند.

اين روزنامه انگليسي افزود: "دِمبا با" مهاجم سابق نيوکاسل که اخيرا به باشگاه چلسي منتقل شد، "پيش نماز" ديگر بازيکنان مسلمان نيوکاسل بود.

به نوشته اين روزنامه، بازيکنان مسلمان نيوکاسل پيش از آغاز مسابقات هم براي پيروزي تيم خود نماز مي خوانند.

بنا بر اعلام مسؤولان باشگاه نيوکاسل، اين باشگاه بيشترين بازيکن مسلمان را در ميان تيم هاي ليگ برتر انگليس در اختيار دارد.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستارگان فوتبال و آدرس www.soccerstars.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان بعد از تائيد در سايت ما قرار ميگيرد (زيرا اين سايت فقط با وبلا گها و سايت هاي كه پيج رنك 1 به بالا دار تبادل لينك ميكند)





نويسندگان