ستارگان فوتبال
تاریخچه باشگاه های مشهور و آلبوم تصاویر بازیکن های مشهور

دور رفت مرحله يک چهارم نهايي

دور رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ اروپا با برتري چلسي و بنفيکا آغاز شد.


 

در بازي هاي انجام شده در اين مرحله چلسي قهرمان فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا موفق شد در خانه روبين غازان را 3 بر يک شکست دهد. در اين ديدار فرناندو تورس در دقايق (16) و (70) و ويکتور موسي در دقيقه (32) براي آبي هاي لندن گل زدند و تک گل روبين غازان را ناچو در دقيقه (41) از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

در ديگر ديدار بنفيکا در خانه با نتيجه 3 بر يک نيوکاسل را شکست داد، فنرباغچه در ترکيه با دو گل از سد لاتزيو گذشت و ديدار تيم هاي تاتنهام و بازل سوئيس با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

تابلو نتايج :
چلسي 3 – روبين غازان 1
بنفيکا 3 – نيوکاسل 1
فنرباغچه 2 – لاتزيو 0
تاتنهام 2 – بازل 2

بازي هاي برگشت اين مرحله پنجشنبه هفته آينده برگزار مي شود.










 

مرحله نيمه نهايي جام حذفي

پرسپوليس و داماش در تک مسابقه مرحله نيمه نهايي جام حذفي روز شنبه به مصاف يکديگر مي‌روند.


 

پرسپوليس و داماش گيلان روز شنبه از ساعت17 در ديداري حساس از مرحله نيمه نهايي جام حذفي به مصاف يکديگر مي‌روند.

به گزارش فارس، پرسپوليس با توجه به اين که در ليگ برتر نتوانست نتايج خوبي بگيرد شانس خود را در جام حذفي جست‌وجو مي‌کند و در اين رقابت‌ها بسيار پرقدرت ظاهر شده است. 

سرخپوشان ابتدا موفق شدند ملوان را 6 بر صفر شکست دهند و سپس در ادامه از سد ذوب آهن گذشتند.

پرسپوليس در حالي در مرحله نيمه نهايي جام حذفي به مصاف داماش مي‌رود که اين تيم با حواشي روبرو است. خداحافظي غيرمنتظره مهدوي‌کيا و استعفاي گل‌محمدي باعث شد تا در مقطعي پرسپوليس دچار مشکل شود.

البته سرخپوشان سال 92 را با پيروزي شروع کردند و مقابل پيکان 2 بر يک به پيروزي رسيدند.

در آن سوي ميدان داماش گيلان با حواشي بسيار زيادي روبرو است. اين تيم دچار اختلافات مديريتي و مالکيتي است و اين موضوع باعث شده تا تمرکز بازيکنان بر هم بخورد.

داماش گيلان در اولين ديدار خود در سال 92 به مصاف تراکتورسازي رفت که شاگردان افشين ناظمي در خانه مغلوب حريف خود شدند.

خبر بد براي داماشي‌ها بازگشت علي کريمي به ميادين است. کاپيتان پرسپوليس در نيمه دوم ديدار مقابل پيکان وارد ميدان شد و در اين مسابقه تاثيرگذار بود. کريمي مي تواند در اين ديدار گره گشاي کار تيمش باشد و با دريبل ها و پاس هاي خود داماشي ها را دچار مشکل کند.

پرسپوليس در ديدار مقابل داماش گيلان مهرداد پولادي را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد. پرسپوليس و داماش در ليگ برتر امسال دوبار به مصاف هم رفتند. در ديدار رفت داماش و در ديدار برگشت پرسپوليس يک بر صفر به پيروزي رسيده است.

پرسپوليس و داماش با رسيدن به فينال مي توانند به مقام قهرماني برسند از اين رو انتظار مي رود روز شنبه جنگي تمام عيار را در رشت بين اين 2 تيم مشاهده کنيم.
جمعه 1 فروردين 0برچسب:مهدوي کيا,عزادار,شد, :: 17:6 ::  نويسنده : مازیار
کاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس عزادار شد.

به گزارش ورزش سه به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، مهدي مهدوي‌کيا امشب در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست. مهدوي کيا کاپيتان پرسپوليس که قرار بود صبح روز جمعه به منظور حضور در اردوي تيم فوتبال پرسپوليس راهي رشت شود، دقايقي پيش از درگذشت ناگهاني مادرش مطلع شد و به اتفاق خانواده راهي اراک شد.

خانواده مهدوي کيا در برخي ايام سال در روستاي چشمه اراک زندگي مي‌کنند. مادر مهدوي کيا که در همين روستا به سر مي برد در اثر سکته دارفاني را وداع گفت.

مهدوي‌کيا که از اين خبر غم انگيز و تلخ مطلع شده بلافاصله به اتفاق خانواده راهي اراک شد و مراتب عدم حضورش در اردوي پرسپوليس را از طريق يکي از اعضاي خانواده به روابط عمومي باشگاه پرسپوليس اطلاع داد.

ورزش سه اين ضايعه را به مهدوي‌کيا و خانواده محترمشان تسليت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال براي آن مرحومه مغفوره غفران الهي و براي بازماندگان صبر و شکيبايي را مسالت دارد.

صفحه قبل 1 ... 64 65 66 67 68 ... 69 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستارگان فوتبال و آدرس www.soccerstars.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان بعد از تائيد در سايت ما قرار ميگيرد (زيرا اين سايت فقط با وبلا گها و سايت هاي كه پيج رنك 1 به بالا دار تبادل لينك ميكند)





نويسندگان